مؤسسه خدمات دارویی رضوی به منظور تسهیل در ارائه خدمات به عموم مراجعان این مؤسسه، ارائه خدمات غیرحضوری را در دستور کار خود قرار داد.

ارائه خدمات غیرحضوری به بیماران توسط مؤسسه خدمات دارویی رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی گفت: عموم بیماران در هر نقطه از کشور با شماره‌گیری خط تلفن پنج رقمی ۳۱۹۰۸ داخلی ۲۲۸ و ۲۲۹ می‌توانند از خدماتی مانند اعلام موجودی، قیمت و تأمین دارو و ارتباط خطوط تلفنی با مسئولین فنی در خصوص پرسش‌های پزشکی و دارویی بهره‌مند شوند.

سید مهدی هاشمی‌نژاد افزود: ارسال نسخه‌های بیماران برای تأیید به سازمان‌های بیمه‌گر، پیگیری تأیید نسخه‌های اینترنتی در داروخانه، صدور فاکتور داروها و اعلام آن به صورت تلفنی به بیماران، کنترل داروهای ارسالی توسط مسئولین فنی و ارسال دارو به همراه فاکتور با مهر مسئول فنی توسط پیک از جمله خدمات غیرحضوری این مؤسسه به شمار می‌رود.

وی گفت: از دیگر خدمات قابل ارائه توسط واحد پاسخگوی تلفنی این مؤسسه می‌توان به نظرسنجی مستمر از مشتریان و بیماران به منظور رضایت از عملکرد این واحد، ثبت اطلاعات بیماران در بانک اطلاعاتی، ثبت درخواست‌های دارویی و اطلاعات بیماران در صورت تأمین موجودی دارو اشاره کرد.

هاشمی نژاد تصریح کرد: مؤسسه خدمات دارویی رضوی با توجه به مرکزیت آن در شهر مشهد و هم‌جواری با بیمارستان امام رضا(ع)، موجود بودن داروهای خاص و کمیاب در آن، ارائه تخفیفات دارویی به نیازمندان و مستمندان، پوشش کامل شرکت‌های مختلف بیمه، برخورداری از واحدهای مختلف مانند بخش گیاهان دارویی، پیک موتوری ارسال دارو و خدمات مراجعان بسیاری دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مؤسسه خدمات دارویی رضوی می‌توانند به وب‌سایت این مؤسسه وابسته به مجموعه آستان قدس رضوی به نشانی www.rpsi.ir مراجعه کنند.

منبع: صداو سیما

انتهی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.