قزوین_ غلامرضا حقایق پور از اجرای طرح «علمداران حماسه» خبر داد و اضافه کرد: این طرح با حضور ائمه جمعه سراسر استان قزوین با هدف تجلیل از مقام والای جانبازان اجرا می شود که مسئولان استانی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

طرح "علمداران حماسه" در هفته جانباز برگزار می‌شود

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین قزوین، با اشاره به جایگاه جانبازان اظهار داشت: جانبازان با شجاعت و مقاومت وصف‌ناپذیر خودشان توانستند از ارزش‌های اسلام حراست کرده و با اهدای بخشی از وجود خود، مفهوم واقعی ایثار را معنا کنند.

وی بیان کرد: در طول دفاع مقدس و رویدادهای انقلاب اسلامی، جانبازان اثرگذاری و بسزایی را ایفا کردند و باید رشادت ها و ایثارگری های آنها را پاسداشت و تحقق این امر یکی از مهمترین و اصلی ترین وظیفه قشرهای مختلف و مسئولان محسوب می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: ویژه برنامه هایی به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پیش بینی شده است که از جمله آن می توان به برنامه های فرهنگی اشاره کرد.

حقایق پور از اجرای طرح «علمداران حماسه» خبر داد و اضافه کرد: این طرح با حضور ائمه جمعه سراسر استان قزوین با هدف تجلیل از مقام والای جانبازان اجرا می شود که مسئولان استانی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاهی پیرامون حضور جانبازان استان قزوین در صحنه های مختلف، گلباران و غباروبی قطعه‌ ایثارگران استان، برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح استان، هماهنگی برای مصاحبه با جانبازان در برنامه‌های صدا و سیما و توزیع شکلات و کارت روز جانباز بین عموم مردم از برنامه های هفته جانباز در استان قزوین است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: همچنین موزه شهدای قزوین در ایام‌ هفته‌ جانباز آماده‌ بازدید علاقمندان است و عموم مردم و دانش‌آموزان می‌توانند از آثار این موزه به منظور آشنایی با سیره‌ شهدا بازدید کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.