قزوین_ علی فخارسلیمانی گفت: روز گذشته مصادف با ۱۷ فروردین ماه، اورژانس قزوین به امداد ۲۲ مصدوم شتافت.

امدادرسانی اورژانس قزوین به  ۲۲ مصدوم طی روز گذشته

علی فخارسلیمانی مدیرمرکز هدایت و عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: روز گذشته مصادف با ۱۷ فروردین  ماه سال جاری و با آغاز بارش الهی جدید، تصادفات چندین خودرویی در برخی از محورهای استان از جمله محور قزوین - تهران و  قزوین - زنجان اتفاق افتاد.

وی افزود: به دنبال این حادثه،  ۲۲ مصدوم توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ درمان و برای اقدامات درمانی تکمیلی به مراکز درمانی منتقل شدند تا خدمات ارائه شود.
 
 فخار سلیمانی ادامه داد: نخستین حادثه مربوط به اتوبان قزوین – زنجان( لاین جنوبی، قبل از ضیاءآباد) بود که در پی برخورد چندین خودرو از جمله اتوبوس و کامیون صورت گرفت و مصدومان (۱۱ مصدوم) رهاسازی و درمان اولیه شدند.

مدیرمرکز هدایت و عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین یادآور شد: ۱۰ مصدوم دیگر توسط آمبولانس های پایگاه‌های اورژانس قره باغ و ضیاءآباد و البته به کمک نیروهای هلال احمر به بیمارستان‌های تامین اجتماعی تاکستان و شفا منتقل شدند و درمان سرپایی برای یک مصدوم نیز در محل صورت گرفت.

وی بیان کرد: حادثه دیگری در ساعت ۲۰:۱۳ دقیقه و تصادف چندین خودرویی در محور قزوین – تهران( لاین جنوبی، روبروی مجتمع پرستو) رخ داد که مصدومانی از جمله ۱۱ مصدوم را به همراه داشت و این مصدومان برای اقدامات درمانی توسط آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس کاسپین، ناصرآباد، عوارضی ۲، همچنین هلال احمر به بیمارستان رازی و مرکز آموزشی – درمانی شهید رجایی منتقل شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.