قزوین_ حجت الاسلام مرتضی کریمی گفت: جشن اعیاد شعبانیه علاوه بر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) در ۹۰ امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان قزوین نیز برگزار می شود.

جشن اعیاد شعبانیه در ۹۰ امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام مرتضی کریمی رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه، ویژه برنامه هایی از جمله جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در استان قزوین برگزار می شود.

وی افزود: جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در امامزاده های استان قزوین از جمله در ۹۰ امامزاده و بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهرستان قزوین برگزار می شود که برگزاری ویژه برنامه هایی برای این جشن ها پیش بینی شده است.

کریمی یادآور شد: ویژه برنامه اعیاد شعبانیه در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) نیز به مدت ۳ شب با سخنرانی حجج الاسلام سیدشمس الدین موسوی شالی و محمد حسینی حمید شهسواری و با نوای  فرمانی، سلیمانی، نظری، فطری، چاوشا و فاضلی از مداحان استان قزوین در تاریخ ۲۰،۲۱،۲۲ فروردین ماه سالجاری به همراه اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین اضافه کرد: در مناسبت های مختلف سال نیز ویژه برنامه هایی در بقاع متبرکه استان برگزار می شود که از جمله آن می توان به اجرای طرح آرامش بهاری اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.