مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به اینکه مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکن جدید پدیده شهر خودرو نیست گفت: این قرارداد فردا ثبت می‌شود.

مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکن جدید پدیده شهر خودرو وجود ندارد
به گزارش قدس آنلاین ؛ محمدرضا جلوه  اظهار داشت: در فضای مجازی خبری مبنی بر ممانعت هیئت فوتبال خراسان رضوی از ثبت قرارداد بازیکن جدید تیم پدیده آمده در حالی که از نظر قانونی هیئت فوتبال نه تنها چنین اقدامی را نمی‌تواند صورت دهد بلکه همواره در عمل، حامی تیم فوتبال پدیده بوده است.

مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: با توجه به نقل و انتقال باشگاه پدیده به شهر خودرو که رئیس هیئت فوتبال استان نیز در آن نقش بسزایی داشت؛ باید از لحاظ فوتبالی این نقل و انتقال در هیئت فوتبال خراسان رضوی به ثبت برسد و فروشنده و خریدار مشخص و قرارداد فیمابین در هیئت فوتبال ثبت شود و مکاتباتی نیز در این راستا در این مدت از سوی دبیر هیئت فوتبال استان با باشگاه پدیده صورت گرفته اما از سوی باشگاه پدیده واکنشی نشان داده نشد.

جلوه بیان کرد: باید هیئت فوتبال طی نامه‌ای به سازمان لیگ، تکلیف نام باشگاه پدیده را مشخص می‌کرد؛ روز گذشته که دوستان برای ثبت قرارداد «چوچو» بازیکن جدید تیم فوتبال پدیده شهر خودرو به هیئت فوتبال استان مراجعه کرده بودند، دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی عنوان کرده باید تکلیف مالکیت باشگاه مشخص شود تا بدانیم قرارداد بازیکن با چه تیمی قرار است بسته شود.

وی خاطرنشان کرد: آقای برادران به عنوان رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی از روز گذشته به شدت پیگیر است تا انتقال بازیکن تیم فوتبال پدیده شهر خودر در هیئت فوتبال ثبت شود تا مشکل برطرف شود؛ همچنین درخواست برای ثبت رسمی نقل و انتقال باشگاه پدیده به شهر خودرو بارها توسط دبیر هیئت فوتبال به مسئولان باشگاه اعلام شده بود.

جلوه عنوان کرد: فردا قرارداد «چوچو» با تدبیر رئیس هیئت فوتبال استان و مذاکره با مالک باشگاه پدیده شهر خودرو و مدیرکل ورزش و جوانان استان، ثبت می‌شود و هیئت فوتبال همیشه حامی باشگاه پدیده است و خواهد بود.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/ش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.