ایرانشهر-حجت الاسلام علم سپاهی گفت:دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران و ارکان نظام چیز تازه ای نیست؛ چهل سال است دشمن بر علیه نظام و نهاد های انقلابی دسیسه می چیند ولی به حول و قوه الهی ره به جایی نبرده و نخواهد برد این اقدام آمریکا باعث آن می شود که مردم، نظام و قوای ما متحد، منسجم و هوشیار تر شوند .

توطئه آمریکا دیگر برای ملت ایران تازگی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علم سپاهی امام جمعه اهل تشییع شهرستان مهرستان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین بیان داشت :سپاه پاسداران یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که علاوه بر حفظ امنیت ، در عرصه‌های دیگرهمچون سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان و... نقش‌آفرینی کرده و می کند.

حجت الاسلام علم سپاهی گفت : آمریکای جنایتکار بارها به بهانه های واهی در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی بر آمده و با روشهای مختلف همچون ترور، تحریم و... مورد حمله قرار داده است و این بار با اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان تروریست درصدد توطئه ای دیگر است که با هوشیاری مردم بازهم ناکام خواهدماند و مردم هیچگاه دست از حمایت از سپاه  پاسداران برنخواهند داشت.

امام جمعه اهل تشییع مهرستان افزود: جای تعجب ندارد که بزرگترین حامی تروریست‌ها در دنیا سپاه پاسداران را که  بزرگترین عامل امنیت در مقابل تروریست ها بوده و می باشد را تروریست خطاب کند که این اعلام آمریکا بسیار خنده آور است.

حجت الاسلام سپاهی بیان کرد:توطئه امریکای جهانخوار تازگی چندانی برای ملت ایران ندارد ایران یک کشور غنی وقدرتمند است که در جهان نفوذ بسیار بالایی داشته و دارد و قطعا اعلام سپاه پاسداران بعنوان تروریست تبعات سنگینی برای آمریکا در پی خواهد داشت.

امام جمعه اهل تشییع شهرستان مهرستان افزود:دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران  و ارکان نظام چیز تازه ای نیست؛ چهل سال است دشمن بر علیه نظام و نهاد های انقلابی دسیسه می چیند ولی به حول و قوه الهی ره به جایی نبرده و نخواهد برد این اقدام آمریکا باعث آن می شود؛ مردم و نظام و قوای ما متحد؛ منسجم و هوشیار تر شوند.

حجت الاسلام علم سپاهی امام جمعه اهل تشییع شهرستان مهرستان گفت : سپاه پاسداران یکی از  مهمترین ارکان جمهوری اسلامی ایران می باشد و مردم ایران با اعلام کردن سپاه پاسداران بعنوان تروریست توسط  آمریکا را محکوم کرده  و آمریکا باید بداندملت ایران هر گز دست از حمایت سپاه پاسداران برنخواهند داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.