سرپرست تیم ملی والیبال با تشریح برنامه ها اعلام کرد: تیم ملی تا پیش از حضور در لیگ ملت‌ها هیچ دیدار تدارکاتی نخواهد داشت.

خوش‌خبر: تیم ملی والیبال تا لیگ ملت‌ها دیدار تدارکاتی نخواهد داشت

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال درباره آغاز به کار اردوهای تیم ملی گفت: از روز دوشنبه ساعت ۱۷ اردوهای تیم ملی به صورت رسمی آغاز به کار کرد و هر ۱۵ بازیکن دعوت شده در تمرین حاضر شدند. ابتدا ملی پوشان جلسه‌ای با ایگور کولاکوویچ برگزار کردند تا ضمن معرفی با اعضای کادر فنی، برنامه‌ها و اهداف تیم ملی برای آنها شرح داده شود.

سرپرست تیم ملی والیبال در ادامه افزود: سال مهمی در انتظار والیبال ایران است و ملیپوشان به خوبی این موضوع را درک کرده‌اند. باید تیم ملی را برای المپیکی شدن آماده کنیم و این می‌طلبد بازیکنان آستانه تحمل خود را برای فشار تمرینات و استرس‌ها بالا ببرند.

وی در ادامه تاکید کرد: طبیعتاً جلسه نخست تمرینات که پس از تعطیلات نوروز برگزار می‌شود کمی با فشار کمتر برگزار شد تا بتوانیم رفته رفته بازیکنان را برای مسابقات بدون آسیب دیدگی آماده کنیم.

او با اشاره به حضور لژیونرها گفت: منتظر تصمیم باشگاه‌های لژیونرها هستیم تا با اضافه شدن آنها به اردوهای تیم ملی به ترکیب اصلی خود دست یابیم. لیگ ملت‌های والیبال نخستین رویداد رسمی پیش رو است که از ۱۰ خرداد ماه آغاز می‌شود و ما کمی زودتر عازم خواهیم شد.

خوش خبر در ادامه به عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی اشاره کرد و گفت: تا قبل از لیگ ملت‌ها هیچ دیدار تدارکاتی برای تیم ملی در نظر گرفته نشده چرا که اکثر تیم‌ها درگیر مسابقات باشگاهی هستند و امکان برگزاری دیدار تدارکاتی نبود.

او در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه سال گذشته تیم ملی فقط در دیدار تدارکاتی با صربستان حاضر شد و امسال همین دیدار نیز برگزار نمی‌شود، گفت: سال گذشته نخستین دیدار ما در لیگ ملت‌ها بازی مقابل فرانسه بود به همین دلیل برگزاری دیدار تدارکاتی در کشورهای اروپایی کمی راحت تر است اما امسال بازی نخست ما مقابل ایتالیا به میزبانی چین است و برنامه ریزی برای دیدار تدارکاتی در چنین شرایطی کمی سخت است.

وی در ادامه تاکید کرد: هنوز بازیکنان اصلی به ترکیب تیم ملی ملحق نشده‌اند بنابراین شرایط برای بازی تدارکاتی نداریم. این تنها مشکل ایران نیست بلکه سایر کشورها با چنین مشکلی مواجه هستند.

خوش خبر درباره حضور شهرام محمودی در تیم ملی گفت: زمانی از محمودی برای حضور در تیم ملی دعوت کردیم که او به طور کامل مصدومیتش برطرف شده و از تعطیلات عید تمرینات خود را آغاز کرده است. محمودی در اردوهای تیم ملی حاضر است و زیر نظر افروزی، فیزیوتراپ تیم پیگیر کارهایش است، احتمالاً محمودی را در لیگ ملت‌ها در اختیار نخواهیم داشت اما از او برای سایر رویدادهای مهم که از مرداد ماه آغاز می‌شود تا پایان مسابقات استفاده خواهیم کرد.

سرپرست تیم ملی درباره روند برگزاری اردوها گفت: اردوها به صورت پیوسته تا آغاز لیگ ملت‌ها ادامه خواهد داشت اما در مقاطعی با توجه به عملکرد بازیکنان فقط تغییراتی در نفرات خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به دعوت ۲۹ بازیکن به اردوهای تیم ملی دلیل حضور ۱۵ بازیکن فارغ از لژیونرها در مرحله نخست اردو چیست؟ گفت: ظرفیت اردوها و تمریناتکولاکوویچ به گونه‌ای است که ۱۵ بازیکن می‌توانند در اردو شرکت کنند. ۲۹ بازیکن از دل لیگ و لژیونرها بیرون آمده‌اند و ایگور معتقد است کسانی که شایستگی حضور در اردو را داشته‌اند دعوت شده‌اند. قطعاً نفرات شایسته در اردوهای بعدی حاضر خواهند شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.