همدان- حمید رضا الوند گفت: نخستین کمک بهزیستی همدان برای یاری و مدد سیل زدگان لرستان ارسال شد و برنامه ریزی برای ارسال دومین کمک بهزیستی همدان را هم در دستور کار داریم.

 حمایت و مادی و معنوی بهزیستی همدان از هموطنان سیل زده لرستانی

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا الوند مدیر کل بهزیستی همدان اظهار کرد: نخستین حمایت بهزستی همدان را در قالب گروه های  فوریتی بهزیستی که شامل کارشناسان طرح محب و اورژانس اجتماعی است به لرستان اعزام کردیم و این گروه های حمایت روانی و اجتماعی تا فراهم شدن شرایط پایدار و ارائه خدمات روان شاختی و مداخله ای در مناطق سیل زده (شهرستان چگنی) حضور  خواهند داشت.

وی با اشاره به ارسال نخستین محموله کمک های بهزیستی همدان برای یاری و مدد هموطنان سیل زده کشور در لرستان، افزود: کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک استان همدان هم با همکاری کانون متناظر لرستان مهد کودک سیار بر پا خواهد کرد تا با خدمات آموزشی مراقبتی به ارتقای سطح روحی روانی کودکان  منطقه سیل زده لرستان کمک کند.

وی بیان کرد: نخستین محموله کمک های ارسالی برای هموطنان سیل زده لرستانی شامل  پتو، پوشاک، مواد غذایی، مواد بهداشتی و غیره به لرستان ارسال شده است و همچنین با توجه به مشخص شدن نیاز  هموطنان سیل زده لرستانی؛ ارسال دومین حمایت و کمک  بهزیستی استان شامل وسایل توانبخشی  برنامه ریزی شده  است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.