نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد کشاورزی خراسان رضوی برای وزارتخانه اهمیتی ندارد و دوستان گویا به دنبال فضای دیگری هستند.

بلاتکلیفی ۴ ماهه یک سازمان حیاتی؛ جهاد کشاورزی خراسان رضوی برای وزارتخانه مهم نیست

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله حاتمیان با اشاره به وضعیت بلاتکلیف جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار داشت: برای تعیین مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان رضوی در حال رایزنی هستیم اما متاسفانه گویا وزارتخانه دنبال فضای دیگری است و از زاویه دید ما به مسئله نگاه نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اطلاع ندارم وزارتخانه دقیقا قرار است چه اقدامی را برای جهاد کشاورزی استان صورت دهد بیان کرد: نوع نگاه بنده و همکاران جهاد کشاورزی خراسان رضوی، نگاهی توسعه محور به مسئله کشاورزی است اما از نوع نگاه دوستان وزارتخانه اطلاعی ندارم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قطعا سرپرست جهاد کشاورزی خراسان رضوی اختیارات رئیس سازمان را ندارد و این مسئله آسیب زا است اظهار داشت: حدود ۴ ماه است که این نهاد بلاتکلیف است؛ بنده در مورد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به صورت حضوری با شخص وزیر جهاد کشاورزی و ۱۰ بار نیز با معاونان مربوطه صحبت کرده‌ام اما این مسئله برایشان مهم نیست و دائما وعده انتصاب می‌دهند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.