معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: عواقب و تبعات ناشی از به کارگیری بازنشستگان و تداوم اشتغال آنان در شهرداری مشهد بر عهده بالاترین مقام هر واحد سازمانی است.

مدیران در صورت بکارگیری نیروهای بازنشسته در شهرداری باید پاسخگو باشند

شهریار آل شیخ در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: هر گونه به کارگیری افراد بازنشسته به هر شکل و با هر گونه شیوه پرداختی  که باعث نقض قانون منع بکارگیری بازنشستگان شود، در شهرداری مشهد ممنوع می باشد و این موضوع به معاونان شهرداری ، شهرداران محترم مناطق ۱۲‌گانه، مدیران محترم ادارات کل و واحدهای ستادی،  مدیران عامل و رؤسای محترم سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه از زمان اجرای این قانون ابلاغ شده است .

وی با بیان اینکه این قانون زمینه مناسبی برای استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و کارآمد فراهم کرده است، تصریح کرد: مدیران شهرداری آگاهی داشته باشند که عواقب و تبعات ناشی از به کارگیری بازنشستگان و تداوم اشتغال آنان بر عهده بالاترین مقام هر واحد سازمانی است و وی باید پاسخگوی نقض قانون در مراجع قانونی باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد افزود: از زمان اجرای این قانون  ۱۶ نفر در شهرداری مشهد مشمول آن بودند، که  قانون در باره آنها اجرا شد و درحال حاضر هم هر فردی که در شهرداری مشهد به سن بازنشستگی برسد وشرایط بازنشستگی را دارا باشد از ادامه همکاری با وی اجتناب خواهد شد .

آل شیخ اظهار داشت: از طرفی در حال حاضر یک سری ابهامات در وضعیت بازنشستگی  و تعداد سال های فعالیت  اعضای هیئت مدیره شرکت ها و موسسات وجود دارد که موضوع در حال برطرف شدن می باشد و با رفع این ابهام ، این قانون با شفافیت و دقت  بیشتری در شهرداری مشهد اجرا خواهد شد.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.