جانشین رئیس پلیس راهور مشهد محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری مسابقه تیم‌های پدیده و استقلال را اعلام کرد.

محدودیت ترافیکی در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد اعمال می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسنعلی امامی اظهار داشت: پیش از آغاز مسابقه تقاطع خیام-توس تا خیام- فردوسی در صورت نیاز از ساعت ۱۹:۰۰ دارای محدودیت تردد خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین ورودی خیابان تلاش از سمت خیام (خیام ۳۰/۲) در صورت تکمیل ظرفیت پارکینگ به صورت کامل مسدود می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور مشهد در ادامه خاطرنشان کرد: در زمان خروج تماشاگران از ورزشگاه، میدان جانباز و در صورت افزایش بار ترافیکی، میدان جانباز به سمت تقاطع خیام-فردوسی مسدود می‌شود.

سرهنگ امامی ادامه داد: همچنین میدان فردوسی به سمت تقاطع خیام-فردوسی مسدود می‌شود و تقاطع خیام-ارشاد مسیر جنوب به شمال به سمت خیام- فردوسی نیز مسدود خواهد شد و در مسیر خیام-توس محدودیت کامل خواهیم داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: شهروندان ترجیحا با خودرو شخصی به ورزشگاه مراجعه نکنند. در صورت پارک خودرو در ضلع شرقی و جنوبی ورزشگاه، خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور مشهد افزود: برای پارک خودروهای شخصی، اولویت اول با پارکینگ نرسیده به میدان فردوسی (حدفاصل خیام-فردوسی تا میدان فردوسی در ضلع جنوبی) و پس از آن پارکینگ ورزشگاه است.

سرهنگ امامی گفت: همکاران ما در پلیس راهور و نیروی انتظامی از ساعت ۱۶:۰۰ تا پایان فرآیند خروج تماشاگران از ورزشگاه در محل مستقر هستند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.