مدیر روابط عمومی فرودگاه‌ بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: پرواز هواپیمایی تابان که قرار بود ساعت ۲۱:۳۵ شب گذشته از مشهد به سمت تهران پرواز کند، به دلیل بروز نقص فنی هواپیما در تهران و انجام نشدن پرواز رفت تهران- مشهد، با ۴۶۶ دقیقه تاخیر مواجه شد!

تاخیر ۴۶۶ دقیقه‌ای در پرواز مشهد- تهران هواپیمایی تابان

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری، با بیان اینکه تاخیر پرواز شب گذشته مشهد به تهران ۲۱ ساعت نبوده است، اظهار داشت: پرواز هواپیمایی تابان با ۱۵۵ مسافر که قرار بود ساعت ۲۱:۳۵ شب گذشته از مشهد به سمت تهران پرواز کند، به دلیل بروز نقص فنی هواپیما در تهران و انجام نشدن پرواز رفت تهران- مشهد، با تاخیر مواجه شد.

وی با بیان اینکه ۵۰ نفر از  مسافران این پرواز با پرواز هواپیمایی ماهان حدود یک ساعت بعد و ۲۰ مسافر نیز با پرواز هواپیمایی کاسپین بعد از حدود ۹۰ دقیقه به مقصد منتقل شدند، ادامه داد: تعدادی از مسافران بلیت خود را باطل کردند و از پرواز منصرف شدند.

جعفری اظهار کرد: باقیمانده مسافران که تعدادشان حدود ۵۰ نفر بود نیز توسط شرکت هواپیمایی تابان با خدمات  VIP (تشریفات) در فرودگاه پذیرایی شدند و ساعت ۵:۲۱ صبح امروز به سمت تهران پرواز کردند، که در مجموع ۴۶۶ دقیقه تاخیر داشتند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌ بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: حدود ۲۰ نفر از مسافران نیز اقدام به کنسل کردن بلیت کردند.

۴۶۶ دقیقه تاخیر در پرواز

مدیر روابط عمومی ایرلاین تابان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، ضمن اظهار تاسف از این اتفاق گفت: طبق آیین‌نامه و جدول پرداخت خسارت که از طرف سازمان هواپیمایی کشور ابلاغ و لازم‌الاجرا است، اگر تاخیر بیشتر از ۴ ساعت باشد، شرکت هواپیمایی موظف به پرداخت خسارت به مسافران است.

فروغ جعفرزاده ادامه داد: برهمین اساس به مسافرانی که شب گذشته به علت تاخیر و نقص فنی هواپیمای شرکت تابان با پرواز جایگزین به تهران منتقل شدند و هم به کسانی که با ۴۶۶ دقیقه تاخیر با شرکت تابان به مقصد رسیدند، خسارت ۸۵ هزار تومانی پرداخت می‌شود.

وی افزود: کسانی هم که از پرواز منصرف شدند و بلیت‌شان را کنسل کردند، می‌توانند از آژانس مربوطه وجه بلیت را صد درصد دریافت کنند.

مدیر روابط عمومی ایرلاین تابان ضمن عذرخواهی از مسافران بابت تاخیر پیش آمده، اظهار امیدواری کرد دیگر چنین مسائلی رخ ندهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.