البرز- گودرز چگینی گفت: هیچگونه افزایش قیمتی درعرضه آرد نداشته ایم و واحدهای صنفی نیز حق افزایش بهای نان را ندارند.

افزایش قیمتی در عرضه آرد به نانوایی‌ها نداشته‌ایم

گودرز چگینی مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین  در خصوص آخرین وضعیت افزایش قیمت نان گفت:سهمیه آرد صنوف نانوایان مشخص شده است و شرکت حمل و نقل به طورمنظم آرد را به نانوایان توزیع می کند.

وی با بیان اینکه برخی مواقع احتمال دارد در توزیع آرد سهمیه ای صنوف تاخیر ایجاد شود ولی سهمیه ها کم نشده است، گفت: هیچگونه افزایش قیمتی درآرد نداشته ایم و هیچ واحد صنفی نیز حق افزایش قیمت نان را ندارد وقیمت نان طبق روال گذشته است.

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز خاطرنشان کرد: دونوع نانوایی در این صنف وجود دارد، یک نوع که یارانه از شرکت غله دریافت می کند که باسهمیه و قیمت مصوب نان دراختیار مردم قرار می دهد که باید عنوان کنم افزایش قیمتی نداشته ونانوایی ها ملزم به ارائه نان به قیمت مصوب هستند.

چگینی به نوع دیگر نانوایان غیر یارانه ای یا آزاد پز اشاره کرد و گفت: این صنوف هم سهمیه دارند ولی قیمت نان آنها با قیمت صنوفی که آرد یارانه ای می گیرند متفاوت است که دراین نوع نیزقیمت ها مشخص شده است.

وی درپایان بابیان اینکه واحد بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت کامل به صنوف نانوایان دارد، گفت: شهروندان اگر شکایتی درخصوص افزایش قیمت و کیفیت نان دارند با این سازمان تماس بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.