همدان-سرهنگ محمد ملایی از برگزاری یادواره سرداران و ۲۱۲ شهید فرهنگی استان همدان با حضور وزیر آموزش و پرورش در همدان خبر داد.

یادواره سرداران و ۲۱۲ شهید فرهنگی استان همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ محمد ملایی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و فرا رسیدن روز معلم اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده همایش استانی بزرگداشت مقام معلم  در همدان برگزار می‌شود.

وی با عنوان اینکه این همایش همزمان با یادواره سرداران و۲۱۲ شهید فرهنگی استان همدان برگزار می شود، گفت: این مراسم به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با حضور دکتر محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه در این مراسم مسئولین سپاه انصارالحسین(ع)، مسئولین استانی، روسای ادارات اموزش و پرورش، سرگروه های حلقات صالحین مسئولین سپاه انصارالحسین(ع)، مسئولین استانی، روسای ادارات اموزش و پرورش، سرگروه های حلقات صالحین، فرهنگیان بسیجی و سایر فرهنگیان حضور خواهند داشت، گفت: هدف از اجرای برنامه برنامه پاسداشت یادو خاطر شهدا در گام اول انقلاب و رویش های گام اول انقلاب اسلامی،   بیعت با ارمان های رهبری درگام دوم انقلاب و تبیین گام دوم انقلاب از اهداف این برنامه می باشد.

وی  با اشاره به اینکه این مراسم در روز پنج شنبه ۱۲اردیبهشت ماه از ساعت۹الی ۱۱:۳۰ در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود، یاداور شد: خاطره گویی در خصوص سرداران شهید فرهنگی و تجلیل ازمعلمان نمونه استان از دیگر محورهای این مراسم می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.