مدیرعامل انتشارات به‌نشر گفت: گفتمان انقلاب اسلامی و اشاعه و بیان ارزش‌های آن یکی از سرفصل‌های اصلی تولید کتاب در به‌نشر است که این انتشارات به صورت جدی آن را دنبال می‌کند.

عرضه مجموعه ۱۵ جلدی «یک روایت معتبر» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش قدس آنلاین، حسین سعیدی افزود: به‌نشر در سال‌های اخیر توانسته آثاری را در زمینه تاریخ انقلاب، ادبیات انقلاب اسلامی ویژه قشر جوان و دانشجو متفاوت با سایر کتاب‌های منتشر شده ناشران سطح کشور با نگاهی به روایات به صورت آثاری داستانی منتشر کند که از میان می‌توان به مجموعه «یک روایت معتبر» اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه مخاطب اصلی این اثر جوانان ایران زمین، دانشجویان و عموم مردم هستند که می‌کوشند هر چه بیشتر در مورد انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های آن بدانند، افزود: «یک روایت معتبر» مجموعه بازخوانی روایت اشخاص، وقایع و اماکن ویژه و مهم مرتبط با تاریخ انقلاب اسلامی است که به کوشش جمعی از نویسندگان انقلابی به نگارش درآمده است.

به گفته سعیدی، مجموعه «یک روایت معتبر»، روایت روزها و سال‌هایی است که بر مردمان میهمن ما گذشته است، گذشته‌هایی که مرور آن چراغ روشنگر راه آینده، راه اهتزاز پرچم اسلام بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری است.

وی با اشاره به تولید ۱۵ جلد کتاب در مجموعه «یک روایت معتبر» افزود: این مجموعه ماحصل ۱۰ سال تلاش و کوشش برای تولید آثار انقلابی است، قرار است تعداد عناوین این کتاب به ۴۰ جلد برسد که تاکنون ۱۵ جلد آن منتشر شده است و در نمایشگاه کتاب تهران در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: «روایت معتبر درباره‌ی حزب توده»، «یک روایت معتبر درباره‌ی شهید محلاتی»، «یک روایت معتبر درباره‌ی مدرسه شهیدین»، «یک روایت معتبر درباره‌ی همه پرسی دوازدهم فروردین»، «یک روایت معتبر درباره‌ انفجار دفتر نخست وزیری»، «یک روایت معتبر درباره‌ غائله ۶ بهمن آمل»، «یک روایت معتبر درباره‌ی روابط ایران و مبارزان فلسطینی» از جمله عناوین منتشر شده این مجموعه است.

سعیدی کتاب‌های «یک روایت معتبر درباره‌ شعارهای طنزآمیز ایام انقلاب»، «یک روایت معتبر درباره‌ حسینیه ارشاد»، «یک روایت معتبر درباره‌ی مدرسه رفاه»، «یک روایت معتبر درباره‌ی کمیته مشترک ضد خرابکاری»، «یک روایت معتبر درباره‌ی انقلاب سفید»، «یک روایت معتبر درباره‌ ماموریت های زر در ایران» و «یک روایت معتبر درباره‌ی قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز» را از دیگر عناوین منتشر شده این مجموعه کتاب عنوان کرد.

وی ادامه داد: این آثار به قلم نویسندگان برجسته دینی و انقلابی کشور از جمله معصومه آجرلو، سعید زاهدی، زهرا نبوی، امیرحسین حسینی، رخساره ثابتی، کیوان امجدیان، حسین یحیوی، سنا شایان، محمد رضاپور، امید مهدی نژاد، علی موسوی وهاجر صدر هاشمی به نگارش درآمده است.

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) یادآور شد: هر یک از عناوین مجموعه «یک روایت معتبر» همزمان با آغاز پنجمین دهه انقلاب شکوهمند اسلامی در قطع رقعی کوتاه با شمارگان بالغ بر هزار نسخه منتشر شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.