رییس شبکه آسیایی جامعه ایمن گفت: جشنواره فیلم کوتاه جامعه ایمن با اکران ۴۰ فیلم در مشهد برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم کوتاه جامعه ایمن با اکران ۴۰ فیلم در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، امیر عزیزی در این خصوص افزود: از سال ۹۵ آموزش‌ها در سطوح مختلف در حوزه ایمنی، آتش‌نشانی و مدیریت بحران با رویکرد جدیدی در سطح کشور و دنیا با استفاده از ابزار هنر مورد توجه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بر این اساس برنامه‌ریزی برای برگزاری دومین جشنواره فیلم کوتاه جامعه ایمن انجام و فراخوان ارسال آثار دی ماه ۹۶ اعلام و در طول یک سال بیش از ۱۰۰۰ اثر از ۷۵ کشور جهان در قالب مستند، انیمیش و داستان کوتاه با موضوعات مرتبط با حوزه ایمنی جسم، روح و روان از جمله تصادفات، زلزله، بیماری‌های واگیردار و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

رییس شبکه آسیایی جامعه ایمن با اشاره به استفاده ازکارگردانان مطرح سینا در داوری آثار ارسالی به جشنواره فیلم کوتاه جامعه ایمن اظهار کرد: با داوری بهروز افخمی به عنوان رییس هیات داوران، نرگس آبیار، حسین صافی و شهروز توکل به عنوان داور۴۰ فیلم انتخاب و به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

عزیزی ادامه داد: ۴۰ فیلم منتخب راه یافته به مرحله نهایی طی دو روز در پردیس سینما هویزه مشهد همراه نقد و بررسی اکران خواهد شد.

رییس شبکه آسیایی جامعه ایمن گفت: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده این ۴۰ فیلم در روزهای چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در سه نوبت و پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۰ الی ۱۶ در سه نوبت اکران که شهروندان می‌توانند به صورت رایگان به تماشای این فیلم‌ها بنشینند.

وی با تقدیر از معاونت فرهنگی شهرداری مشهد، حوزه سینمایی و حوزه هنری کشور و همچنین بنیاد سینمایی فارابی در کمک به برگزاری این جشنواره گفت: اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه جامعه ایمن با حضور چهره‌های سینمایی کشور ساعت ۱۷ پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت در پردیس سینما هویزه مشهد برگزار خواهد شد.

عزیزی افزود: طی هماهنگی با معاونت فرهنگی شهرداری مشهد پس از برگزاری جشنواره ۴۰ فیلم برگزیده در فرهنگسراهای شهرداری مشهد نیز اکران می‌شود.

منبع: شهرداری مشهد

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.