خراسان شمالی-علی اصغر بدیعی مقدم گفت: سه عامل خودرو، انسان و جاده در وقوع حوادث ترافیکی دخالت دارد و در این میان عامل انسانی در وقوع بیش از ۷۰ درصد از سوانح سهم دارد.

۹۰ درصد راه‌های خراسان شمالی تحت پوشش تجهیزات هوشمند جاده‌ای است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۹۰ درصد از راه های شریانی و اصلی این استان زیر پوشش تجهیزات و خدمات هوشمند جاده ای قرار دارد

وی اظهار داشت: استفاده از تجهیزات هوشمند در جاده ها به منظور سهولت در خدمات رسانی به مسافران و کاربران جاده است و سبب ارتقای ایمنی ترددهای جاده ای می شود.

وی خاطرنشان کرد: ۴۷ دستگاه ترددشمار، شمار خودروهای عبوری از محورهای استان را مخابره می کنند و علاوه بر آن ۲۲ دستگاه دوربین ثبت تخلف و ۲۱ دستگاه دوربین نظارت تصویری در جاده های استان نصب و فعال است.

بدیعی مقدم با اشاره به هفته ایمنی حمل و نقل گفت: سه عامل خودرو، انسان و جاده در وقوع حوادث ترافیکی دخالت دارد و در این میان عامل انسانی در وقوع بیش از ۷۰ درصد از سوانح سهم دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: باید با آموزش و فرهنگ سازی از وقوع تصادفات و خسارت های این حادثه ها جلوگیری کرد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.