خراسان شمالی- علی حق بین ضمن قدردانی از برنامه ریزی مشترک معاونت توسعه، معاونت غذا و دارو و معاونت درمان در تامین اعتبار و خرید دارو و لوازم مصرفی پزشکی، آزمایشگاهی و دیالیز تاکید کرد: واحدهای تابعه از هزینه کرد اعتبار مذکور جهت سایر هزینه های جاری خودداری کنند.

اختصاص ۱۰۰میلیارد ریال اعتبار جهت خرید دارو و لوازم مصرفی پزشکی و دیالیز

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، علی حق بین رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تامین اعتبار و واریز صد میلیارد ریال به منظور خرید دارو و لوازم مصرفی پزشکی، آزمایشگاهی و دیالیز به حساب بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی تابعه خبر داد.

وی اظهار داشت: با تصویب کمیته تخصیص اعتبار دانشگاه، مبلغ صد میلیارد ریال اعتبار جهت تامین دارو، لوازم مصرفی پزشکی و آزمایشگاهی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: با تخصیص این اعتبار ضمن تسویه بخشی از بدهی داروخانه های طرف قرارداد، شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی، اقلام مورد نیاز بیمارستان‌های تابعه نیز برای مدت زمان ۶ ماه خریداری و دپو می شود.

حق بین ضمن قدردانی از برنامه ریزی مشترک معاونت توسعه، معاونت غذا و دارو و معاونت درمان در تامین اعتبار و خرید دارو و لوازم مصرفی پزشکی، آزمایشگاهی و دیالیز تاکید کرد: واحدهای تابعه از هزینه کرد اعتبار مذکور جهت سایر هزینه های جاری خودداری کنند.

وی اضافه کرد: با اختصاص این اعتبار، دپوی انبار بیمارستان ها در حد بسیار مطلوبی قرار می گیرد تا مشکلی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به موقع به مردم استان وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.