رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خراسان رضوی از تشکیل کمیته نظارت بر شورا و شهرداری مشهد خبر داد.

تصویب کلیات «کمیته نظارت بر شورای شهر»
به گزارش قدس آنلاین ، مهدی عبایی‌خراسانی ، با اعلام این خبر اظهار کرد: موضوع تشکیل این کمیته از پائیز سال گذشته آغاز و آقای آملی در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد موضوع تشکیل این کمیته را مطرح کردند.
وی با اشاره به اینکه تشکیل این کمیته را کمک به شورای شهر می‌دانیم، بیان کرد: اعضای شورای شهر از اینکه در فضای مجازی بدون اطلاع و بررسی مطالبی بدون هیچ پشتوانه‌ای به شورای شهر نسبت داده می‌شود گلایه‌مند بودند که در حقیقت این کمیته کمکی به آنها در  راستای مبرا شدن‌شان از شایعاتی است که به آنها نسبت داده می‌شود و همچنین مکانیزمی است برای اصلاح‌طلبان تا بر عملکرد منتخبان خود نظارت داشته باشند.
رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در جلسه شب گذشته شورای هماهنگی دیدگاه‌های مختلفی نسبت به تشکیل این کمیته مطرح شد و آقای آملی نیز کلیاتی از ضرورت تشکیل این کمیته را تشریح کردند که به تصویب رسید.
عبایی‌خراسانی درخصوص مکانیزم تشکیل و نحوه عمکلرد این کمیته نیز بیان کرد:  درباره چگونگی تشکیل و نحوه عملکرد این کمیته قرار است احزاب در جلسه بعدی شورای هماهنگی پیشنهادات خود را ارائه دهند تا به تصویب برسد.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.