رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران استان خراسان رضوی گفت: بعد از شایعه گرانی بنزین ازدحام جمعیت در جایگاه‌های عرضه سوخت بسیار زیاد شده است.

ازدحام مردم در جایگاه‌های سوخت‌گیری در پی شایعه افزایش قیمت بنزین
به گزارش قدس آنلاین، قاسم کامران‌فر در خصوص شایعاتی مبنی بر سهمیه‌بندی بنزین از امشب، اظهار کرد: بعد از انتشار شایعه افزایش قیمت بنزین از امشب، ازدحام جمعیت در جایگاه‌های سوخت بسیار زیاد شده است.
وی افزود: انتشار این شایعه در میان مردم باعث هجوم آنان به جایگاه‌های سوخت شده است، اما تاکنون گزارشی در خصوص  نابسامانی یا عدم ارائه سوخت، عنوان نشده، زیرا برای جایگاه‌ها تفاوتی ندارد و از افزایش قیمت چیزی عاید آنان نمی‌شود.
کامران‌فر ادامه داد: زمانی که فرآورده گران می‌شود، در جایگاه‌ها مابه‌التفاوت را حساب می‌کنند و اگر قیمت چند برابر شود، بررسی می‌کنند که ساعت ۲۴ که می‌خواهند نرخ را تغییر دهند، مقداری که در مخزن وجود دارد را برمبنای نرخ جدید حساب می‌کنند و صفر تا صد نرخ جدید می‌شود.
رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران استان خراسان رضوی با بیان اینکه ازدحام جمعیت در جایگاه‌ها وجود داشته و تنها برای زدن بنزین مشکل وجود دارد، عنوان کرد: استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌ها هنوز به آن مرحله نرسیده که اجباری شود.
وی اضافه کرد: حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم پیش به من اعلام کردند که ازدحام وجود دارد و جایگاه‌ها شلوغ شده است چرا که تمایل مردم به سوخت‌گیری بیشتر شده است و شلوغی جایگاه‌ها به همین دلیل است.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.