همدان- واحد قیاسی گفت: در ۳ سال اخیر یک هزار ۵۰۰ نفر دانشجو از دانشکده فنی و حرفه‌ای نهاوند فارغ التحصیل شدند.

بیش از یک هزار نفر از دانشکده فارغ‌التحصیل شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  واحد قیاسی رئیس دانشکده فنی و حرفه ای نهاوند اظهار کرد: دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران نهاوند با بین ۱۷۶ دانشکده فنی کشور رتبه ۸ کشور دارد.

وی با اشاره به فارغ التحصیل شدن بیش از یک هزار نفر دانشجو از دانشکده فنی و حرفه ای نهاوند، افزود: اکنون  دانشکده فنی و حرفه‌ای نهاوند ۴۰۰ دانشجو دارد که در سال تحصیلی جدید ۶۰۰ دانشجوی دیگر به آن افزوده خواهد شد همچنین مجوز جذب دانشجوی دختر برای سال تحصیلی پیش رو را هم دریافت کردیم.

 وی بیان کرد: با توجه به سیاست‌های وزارت علوم و دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیش از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیلان دانشکده‌های فنی در بازار کار مشغول فعالیت هستند چراکه دانشجویان علاوه بر فراگیری دروس تئوری بخش قابل‌توجهی از زمان خود را در بحث فراگیری مباحث عملی در رشته‌های مختلف سپری می‌کنند.

قیاسی گفت: هدف‌گذاری  دانشکده فنی و حرفه ای نهاوند جذب ۲ هزارنفری دانشجوی پسر و دختر است. همچنین دانشکده فنی و حرفه ای نهاوند(حاج حشمت شهبازی) در بین ۵ دانشکده همتراز خود نخستین دانشکده‌ای است که موفق با به دریافت جذ دانشجوی دختر شده است کمبود فضای خوابگاهی ازجمله مشکلات دانشکده است که برای جذب اعتبار ساخت خوابگاه جدید در تلاش هستیم.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.