معاون فرهنگی اجتماعی شهردار مشهد گفت: تاکنون کمبود ایده‌پردازی در حوزه محیط زیست را داشته‌ایم. بخشی از مأموریت‌ و وظیفه ما در سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد این است که در حوزه محیط زیست، توسعه و گسترش محیط‌زیست اقداماتی انجام دهیم.

بخشی از وظیفه ما گسترش فرهنگ زیست‌محیطی است
 
به گزارش قدس آنلاین ، مهدی زارعی کلات در مراسم اختتامیه استارتاپ ویکند محیط زیست مشهد که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهارکرد: محیط زیست دغدغه امروز ما و تمام جامعه فریخته کشور است. برنامه استارت‌تاپ محیط زیست و حوزه‌های دیگر در کشور ما در حال شکل‌گیری است. 
وی ادامه داد: کمبود ایده‌پردازی در حوزه محیط‌زیست را  داشته‌ایم. تا به امروز ایده‌پردازی در محیط زیست به این شکل و مدل نبوده است. 
رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد عنوان کرد: تشکل‌ها، سمن‌ها و سازمان‌هایی نبودند که عده‌ای  دور هم جمع شده و در رابطه با دغدغه روز دنیا فکر کنند. کاری انجام دهید که منجر به اتفاق خوبی شود. ایده‌هایی  که از دل  گفت‌وگوهای هدفمند و برنامه‌ریزی شده بیرون می‌آید، منجر به پیاده‌سازی در عرصه و به‌ویژه پشتیبانی سرمایه‌گذاری می‌شود. 
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار مشهد بیان کرد: در حوزه مدیریت شهری به ویژه سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد بخشی از مأموریت‌ها و وظیفه ما این است که در حوزه محیط زیست و توسعه، گسترش فرهنگ زیست محیطی اقداماتی انجام دهیم. به‌ویژه بخش آموزش که با معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد است. کاری که نیاز امروز جامعه ما است. به‌ویژه کودکان در سنین پایین که باید سرمایه‌گذاری‌، اعتبارات و هزینه‌ها را به سمت آن‌ها ببریم.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.