خراسان شمالی- یکی از تاکیدات محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی برگزاری برنامه ها، گرامیداشت ها، نکوداشت ها و جشن ها در مناطق روستایی به ویژه روستاهای دوردست و مرزی است.

زنگ سپاس معلم در روستاهای خراسان شمالی طنین انداز شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، امسال مراسم نواختن زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی حال و هوای دیگری داشت چرا که طنین این زنگ در روستاها به صدا درآمد تا مردم این مناطق بدانند آنان همیشه در یاد و خاطر مسئولان هستند.

 یکی از تاکیدات محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی برگزاری برنامه ها، گرامیداشت ها، نکوداشت ها و جشن ها در مناطق روستایی به ویژه روستاهای دوردست و مرزی است.

وی اعتقاد دارد با توجه به اینکه نیمی از جمعیت استان خراسان شمالی روستانشین هستند با هدف جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها و گسترش حاشیه نشینی باید زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز زندگی در این مناطق ایجاد شود و روستاییان جامعه هدف اصلی برنامه های مختلف استان باشند.

در نشست هماهنگی گرامیداشت هفته معلم نواختن زنگ سپاس در روستاهای استان مورد تاکید قرار گرفت و در ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور معاون سیاسی استاندار مراسم محوری زنگ سپاس معلم در مدرسه ابتدایی"سمانه" روستای سست اسفراین، در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی نیز در روستای بدرانلو و در شیروان در روستای حسن آباد برگزار شد.

همچنین زنگ سپاس در شیرآباد مانه و سملقان، صفی آباد اسفراین، جوشقان جاجرم و چری فاروج با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نواخته شد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.