همایش آموزشی تسهیل‌گری و معرفی الگوی توسعه اقتصادی صالح‌آباد با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع)، فرماندهی سپاه ناحیه تربت جام، فرماندار، رؤسای ادارات و نهادهای صالح آباد در سالن شهدای هفت تیر این شهرستان برگزار شد.

طرح دهستان آباد را برای تمامی ۵ دهستان صالح‌آباد اجرا می‌کنیم

در این همایش که شوراها، دهیاران، تسهیل‌گران، گروه‌های هسته‌ای جهادی، روحانیون و مولوی‌ها حضور داشتند، فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی و فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان، ما درفضایی جنگی در حوزه اقتصادی قرار داریم و دشمن در مقابل اندیشه انقلاب اسلامی در عرصه اقتصادی نیز همچون سایر عرصه‌های نظامی، سیاسی و... در برابر کشورمان قد علم کرده و بی‌شک شکست خواهد خورد.

سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری افزود: امواج اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام رو به گسترش است و اگر می‌بینید دشمن و استکبار در جنگ‌های سوریه و عراق شکست خورده و نتوانسته‌اند ثروت‌های این کشور را به یغما ببرند به خاطر رواج اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی در آن کشورهاست.

وی خاطرنشان کرد: ما به جز اسلام در مقابل هیچ قدرت و نظامی سر تعظیم فرود نمی‌آوریم و این اسلام است که دنیا و سعادت دنیوی و اخروی ما را تأمین می کند؛ بنابراین با روحیه و عزم بسیجی در راستای رونق تولید تلاش می‌کنیم.

سردار نظری اظهار کرد: همه باید به سمت و سویی برویم که اعضای خانواده در روستاها برای ارتزاق و تأمین معیشت کار و تلاش کنند، تولید کرده و با خودکفایی در کشاورزی و دامداری و صنعت، محصولات مازاد خود را به شهرها روانه کنند. وی درباره طرح دهستان آباد در شهرستان صالح‌آباد هم گفت: در سال‌های اخیر طرح دهستان آباد در شهرستان صالح‌آباد فقط برای دهستان جنت آباد اجرا می‌شد، ولی این طرح را برای تمامی پنج دهستان شهرستان صالح آباد اجرا می‌کنیم و این به عمران و آبادانی شهرستان صالح‌آباد سرعت می‌بخشد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.