قزوین_ حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی از برگزاری ویژه برنامه های ضیافت الهی در ماه رمضان خبر داد.

ویژه برنامه‌های ضیافت الهی در قزوین برگزار می‌شود

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این ماه برنامه های مختلفی پیش بینی شده است.

وی افزود: از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری محفل ترتیل و جزء خوانی در امامزاده ها، مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم از شبکه های اجتماعی، پاسخگویی به سوالات روز، سلسله مباحث سبک زندگی، محفل مناجات در حرم چهار انبیاء قزوین و مناجات رمضان در طبیعت کوهستانی آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) باراجین  و اماکن مقدسه اشاره کرد.

مجیدی بیان کرد: همچنین ویژه برنامه هایی در مراکز مذهبی و امامزاده های استان برگزار می شود که محفل مناجات و ترتیل خوانی سخنرانی و مناجات در آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) قزوین از ساعت ۲۲ از جمله این برنامه ها است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، ویژه برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان، غباروبی و عطرافشانی ضریح مطهر، برگزاری مراسم مناجات و قرائت دعای افتتاح، مراسم ویژه خواهران، جلسات قرائت و تفسیر ویژه خواهران، جلسات ترتیل خوانی و جزءخوانی، قرائت و تفسیر ویژه براداران هر شب، اقامه نماز جماعت، سخنرانی مذهبی و بیان احکام شرعی، اطعام روزه داران، ویژه برنامه های تولد امام حسن(ع)، لیالی قدر، شهادت حضرت علی (ع) و اقامه نماز عید فطر از برنامه های شاخص در امامزاده حسین(ع) در ایام ماه مبارک رمضان را از جمله سایر برنامه ها در ماه رمضان عنوان و اضافه کرد: امیدواریم این برنامه ها بتواند روزه داران را با ضیافت ماه میهمانی خدا هرچه بیشتر آشنا کند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای هم نشینی انسان با معبود خویش است، سعی کردیم با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی، این فرصت برای روزه داران هرچه بیشتر فراهم شود و قدردان این ماه باشند.

مجیدی یادآور شد: البته لازم به ذکر است که مراسم ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم از سوی اداره کل اوقاف و امورخیریه با همکاری و حضور اساتید برتر و مجرب قرآن همچون سال های گذشته برگزار می شود.

مدیرمل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به تبلیغات برای میزبانی از ماه مبارک رمضان تصریح کرد: تا امروز، بیش از ۱۰۰ متر بنر و پوستر در سطح میادین، امامزادگان و مساجد استان نصب و توزیع شده و بیش از سه هزار پیامک دعوت به شهروندان قزوینی و گروه های هدف این اداره کل برای حضور در مراسم های ماه رمضان ارسال شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.