خراسانشمالی- شهردار بجنورد گفت: قراردادی با بنیاد مسکن منعقد شده است تاظرفیت ارائه خدمات عمرانی در شهر را توسعه بخشیم.

ظرف ۶ ماه آینده خیابانی بدون روکش آسفالت نخواهیم داشت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد روح الله براتیان گفت: تلاش می کنیم ظرف ۶ ماه آتی هیچ خیابانی درشهر بدون روکش آسفالت نباشد.

وی اظهار داشت: عملیات گسترده بهسازی معابر و روکش آسفالت دربجنورد در دو اکیپ مجزا آغاز شد.

شهردار بجنورد از انعقاد دو قرارداد عمرانی برای روکش آسفالت معابر شهر خبرداد و گفت: قراردادی با بنیاد مسکن منعقد شده است تاظرفیت ارائه خدمات عمرانی در شهر را توسعه بخشیم.

براتیان افزود: هم اکنون عملیات بهسازی معابر و روکش آسفالت در خیابان شریعتی و تفرج گاه دوبرار از راه ورودی تا قله ۱۰۰ % انجام گرفته است .

شهردار بجنورد ادامه داد: هم اکنون زیرساختهای آماده سازی معابر برای روکش در خیابان صیاد شیرازی ، میدان خرمشهر به پل ۱۹ مهر ، تقاطع میدان فردوسی به میدان امام حسین و تا امتداد خیابان ایت اله بجنوردی ، خیابانهای اطراف منطقه ویلاشهر و کلیه فرعی های شهرک فرهنگیان نیزانجام گرفته است.

وی تاکید کرد با برنامه ریزی های انجام گرفته تا ۳ الی ۴ ماه آینده دغدغه توقف در امور آسفالت را نداشته و درتلاش است تا ۶ ماه آینده هیچ خیابانی در شهر نیازمند آسفالت نباشد تا دغدغه رانندگان محترم نیز برای تردد مرتفع شود.

اصلاح هندسی میادین و تقاطع ها دیگر اقدامی است که شهردار به آن اشاره کرده و وعده داد با اولویت انجام ، تا ۲۰ متر حول محور همه میادین و تقاطع ها اصلاح خواهد شد.

براتیان از ادامه رایزنی ها برای جذب اعتبارات دولتی خبرداد و گفت: امیدواریم تا سال ۹۸ سالی سرشاراز فعالیتهای عمرانی و بهسازی معابر و خدمات شهری باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.