۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 655957

فوری/ به خبری که هم اکنون به دستمان رسید توجه فرمایید: پس از اینکه هموطنان طنزپرداز، ناو «آبراهام لینکلن» را در سایت دیوار برای فروش آگهی کرده و رسانه‌های ناقلا هم «ترامپ شماره داد» را تیتر یک کردند، بالاخره دیپلمات‌های هموطن، با درس گرفتن از قراردادهای قبلی و به شرطی که جایی را با سیمان پر نکنند، قرارداد جدیدی را با آمریکای جهانخوار امضا کردند.

م.ظرافتی/

فوری/ به خبری که هم اکنون به دستمان رسید توجه فرمایید: پس از اینکه هموطنان طنزپرداز، ناو «آبراهام لینکلن» را در سایت دیوار برای فروش آگهی کرده و رسانه‌های ناقلا هم «ترامپ شماره داد» را تیتر یک کردند، بالاخره دیپلمات‌های هموطن، با درس گرفتن از قراردادهای قبلی و به شرطی که جایی را با سیمان پر نکنند، قرارداد جدیدی را با آمریکای جهانخوار امضا کردند. لازم به ذکر است که براساس قرارداد پیشین -که در آن هرچه داشتیم دادیم و هرچه ندادند را گرفتیم- از قبل تمام سانتریفیوژهایمان خاموش و کیک‌های زردمان هم به کیک یزدی تبدیل شده بود، به همین خاطردیپلمات‌های ما، این بار چیزی برای از دست دادن نداشتند و با خیال راحت دار قرارداد جدید را امضا کردند!

خیلی فوری / در خبر خیلی فوری آمده است که مقرر می‌شود آمریکای جهانخوار سر ناو «آبراهام لینکلن» را 12 درجه در جهت مخالف تنگه هرمز کج کند به طوری که نگاه سربازانش به نگاه سربازان ایرانی که در تنگه گشت می‌زنند، برخورد نکند چون به قول قدیمی‌ها در اثر برخورد دو نگاه، بنیادهای یک خانواده ممکن است از هم بپاشد! لازم به ذکر است که آمریکا تعهدی در قبال خروج آبراهام از خلیج فارس ندارد. از آن طرف ایران براساس اصل 32 منشور سازمان ملل مبنی بر محکومیت اقدامات ناسیونالیستی، متعهد می‌شود نام تنگه را از «هرمز» به «مایکل» تغییر داده و 12 مایل از جنوب و 16 مایل از شمال به پهنای تنگه هرمز بیفزاید تا « آبراهام لینکلن» عرشه‌اش نگیرد به صخره‌ها!

خیلی فوری تر/ به موجب این قرارداد، حق ساخت انواع موشک از قبیل بالستیک، نقطه‌زن، راکت و موشک‌های کاغذی در مهدکودک‌ها از ایران سلب می‌شود. در مقابل، آمریکا به جان «ملانیا» قسم می‌خورد که اگر خاورمیانه‌ای‌های خوبی باشیم، اجازه بدهد عراق و روسیه ماهی 5000 بکشه نفت زیر قیمت جهانی از ایران بخرند!

تبصره: آمریکا می‌تواند هر زمان که دلش خواست بدون عمل به تعهداتش از قرارداد خارج شود. ایران هم در عوض اجازه دارد یک کپی اضافه از متن قرارداد بگیرد و آن را در موزه ملی کنار قرارداد «ترکمانچای» نصب کند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.