رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: اولین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه سواری پیست کشور، جام رمضان در رده سنی جوانان و در بخش آقایان با قهرمانی دوچرخه سواران خراسانی به پایان رسید.

قهرمانی دوچرخه‌سواران خراسان رضوی در لیگ کشور

به گزارش قدس آنلاین ؛ مهدی روزبهان درباره این مسابقات گفت: اولین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری پیست کشور در قالب جام رمضان در رده سنی جوانان و در بخش آقایان با قهرمانی دوچرخه‌سواران خراسان رضوی، شب گذشته در تهران به پایان رسید.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی ادامه داد: در این دوره از مسابقات، تیم هیأت نیشابور یکی از نمایندگان خراسان رضوی با ترکیبی از جوانان بومی استان توانست در رشته ۴ کیلومتر تعقیبی تیمی دربین ۱۵ تیم به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: تیم 4 کیلومتر تعقیبی هیأت نیشابور متشکل از امیر حسین محمدی، داوود محمد آبادی، علیرضا قدمیاری و عماد محمدی، به مربیگری کاظم زرگرانی و سرپرستی محمد خدیو زاده موفق به کسب قهرمانی این دوره از مسابقات شدند.

روزبهان با اشاره به قهرمانی تیم هیأت نیشابور در رشته تیم اسپرینگ خاطرنشان کرد: این تیم با ترکیب ابوالفضل امین الرعایا، سهیل عشقی، عماد محمدی به مربیگری کاظم زرگرانی و سرپرستی محمد خدیوزاده در این مسابقات حضور داشت.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دررشته اسکرچ عماد محمدی از تیم هیأت نیشابور یکی از نمایندگان استان دراولین شب رقابت‌های لیگ جوانان کشور توانست به مقام سوم دست پیداکند.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.