قزوین_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با حضور جمعی از مسئولان استانی، معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین معرفی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جلسه شورای اداری استان روز پنج شنبه (امروز) با موضوع معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و همچنین تکریم و معارفه فرماندار قزوین در سالن استانداری با حضور جمعی از مسئولان استانی و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، منوچهر حبیبی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین معرفی شد.

حبیبی متولد ۱۳۵۰ و کارمند رسمی وزارت کشور بوده و لیسانس راه و ساختمان،فوق لیسانس مدیریت و دکترای برنامه ریزی شهری را دارد.

از جمله سوابق حبیبی می توان به سرپرستی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، معاون امور عمرانی استانداری قزوین،معاون امور اقتصادی استانداری قزوین،معاون امور عمرانی استانداری کهکیلویه و بویر احمد،مدیر کل حراست استانداری کهکیلویه و بویراحمد،فرماندار گچساران،مدیرکل راه و ترابری استان کهکیلویه و بویراحمد،سرپرست فرمانداری قزوین و همچنین شهردار یاسوج اشاره کرد.

داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت: افرادی که توانسته باشند در سمت خود کار ارزشمندی انجام دهند بعد از پایان فعالیت نیز مورد سپاس و احترام از طرف مردم قرار می گیرند.

وی ادامه داد: در موقعیتی که با تحریم‌های ظالمانه و سخت روبه رو هستیم ممکن است برخی موارد اقتصادی به مشکلات امنیتی و درگیری منجر شود، از این رو ضرورت دارد که این موضوع را مورد بررسی قرار داده و از آن پیشگیری کنیم. 

گفتنی است در این مراسم، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین،داود محمدی، سیده حمیده زرآبادی و بهمن طاهرخانی نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی،محمد قاسمی دادستان قزوین،فرماندهان نیروی انتظامی و نظامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.