همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر اجرای مطلوب و کیفیت بخشی هر چه بیشتر طرح های عمرانی این اداره کل تأکید کرد.

تأکید مدیرکل راهداری همدان بر کیفیت بخشی طرح های عمرانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده در جمع روسا و کارکنان راهداری استان بر تسریع در اجرا، تجهیز و تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید کرد و اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم برای عمران و آبادانی و پیشرفت همه جانبه استان  و خدمتگذاری صادقانه به مردم با تمام توان اقدام کنیم.

وی دقت نظر و دلسوزی در اجرای طرح های عمرانی را مهم برشمرد و یادآور شد: همه ما وظیفه داریم فعالیت قانونی و اصلی خود را در عین متانت، صبر و مردمداری انجام دهیم به گونه ای که رضایت نسبی ارباب رجوع جلب شود.

پناهنده با تأکید بر اینکه باید جان مردم در اولویت باشد، یادآور شد: تلاش می کنیم با حمایت همه مسئولان استانی و سازمان مرکزی به اهداف پیش بینی شده و اولویت های کاری که ارائه خدمات مطلوب به مردم، ایمن سازی راه های مواصلاتی استان، کنترل و نظارت دقیق بر تردد و کاهش تلفات جاده ای است، دست یابیم.

مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه به جذب اعتبارات مورد نیاز این اداره کل در استان اشاره و خاطرنشان کرد:  به منظور تأمین اعتبارات مورد نیاز، مسئولان استانی و رؤسای ادارات شهرستانی باید با حضور در شورای برنامه‌ریزی توسعه استان و شهرستان نسبت به دریافت اعتبارات مورد نیاز از استان تلاش کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.