البرز- شهردار هشتگرد با تاکید براینکه ایمن سازی معابر شهری راهی کم‌هزینه در حفظ سلامت شهروندان است گفت: توجه به ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک از موضوعات مهمی است که از سال گذشته در دستور کار شهرداری هشتگرد قرار داشته است.

ایمن‌سازی معابر شهری راهی کم‌هزینه در حفظ سلامت شهروندان

امیر بهمنی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: اصلاح هندسی معابر، نصب سرعتگیر و کاهنده سرعت و رنگ آمیزی آنها اقداماتی کم هزینه است که می تواند بیشترین تاثیر را در تسهیل تردد و امنیت شهروندان داشته باشد .

وی افزود: توجه به ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک از موضوعات مهمی است که از سال گذشته در دستور کار سازمان حمل و نقل و حوزه عمرانی شهرداری هشتگرد قرار داشته و توانسته است سهم بسزایی در کاهش تصادفات درون شهری ایفا کند.

بهمنی خاطرنشان کرد: کنترل سرعت در مبادی ورودی و خروجی شهر، مسیرهای منتهی به تقاطع ها و میادین، بهسازی پلهای عابر پیاده و محلهای تردد عابرین در بلوارها بخشی از کارهای انجام شده در این زمینه در سال گذشته بوده است و در سال جدید نیز با جدیت ادامه خواهد داشت.

شهردار هشتگرد در بازدیدی که به همراه سرپرست سازمان حمل و نقل از نقاط حادثه خیز شهری داشت بر لزوم بررسی و اجرای کارشناسانه اصلاح هندسی معابر تاکید نمود .

این مسئول شهری در پایان گفت: مسائل ترافیکی ازجمله مهمترین مشکلات مبتلابه در شهر ها است و متاسفانه با تغییر مدیریت، تغییرات گسترده ای نیز در این خصوص صورت می گیرد لذا استفاده از مشاورین و کارشناسان می تواند موجب وحدت رویه، انجام کار دقیق، پیش بینی افق های میان مدت و بلند مدت، کاهش هزینه و توسعه پایدار شهری در این زمینه شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.