همدان- شهردار همدان با احکامی جدید تغییرات جدید در بدنه مدیریتی شهرداری مناطق و معاونت ها ایجادکرد.

 تغییرات در سطح مدیران شهرداری همدان

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بر اساس احکامی جدیدی که امروز صبح عباس صوفی شهردار همدان در شورای اداری شهرداری همدان به نیروهای شهرداری ابلاغ کرد؛ از این پس امیر فتحیان نسب از مدیریت منطقه یک شهرداری همدان سکان‌دار سرپرستی معاونت شهرسازی و معماری همدان و جایگزین مجید یوسفی نوید شد تا جای او را در مدیریت منطقه یک شهرداری همدان مسعود دهبانی صابر مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان بگیرد و مجدی یوسفی نوید هم  به عنوان مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان انتخاب شد.

  حامد جلیلوند جانشین مدیر منطقه یک شهرداری همدان  هم به جای رضا ابرار خرم در مدیریت منطقه ۲ شهرداری همدان منصوب شد تا مدیر منطقه ۲ شهرداری همدان  جایگزین مجیدی درویشی شود که چندی قبل از معاونت اقتصادی و مالی شهرداری همدان به عنوان مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر انتخاب شده بود.

همچنین محمد رضا فیضی منشی که چند مدت قبل از مدیریت پیشگیری و کنترل و رفع تخلف مسئول حراست شهرداری همدان شده بود از این پست به عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان جایگزین محمد امین مجذوبی شد تا وی به عنوان شهردار به کار خود ادامه دهد.

 شهردار همدان در مراسم انتخاب و جانمایی جدید مدیران شهرداری همدان اظهار داشت: هدف از این تغییر بهره مندی و از توان تجربه مدیران در همه بخش های شهرداری است.

 عابس صوفی گفت:امیداوریم این تغییرات  موجب ارتقای بیش از پیش عملکرد شهرداری همدان در هر حوزه ای شود.

 انتهای پیام//.

 انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.