رئیس فراکسیون روحانیت مجلس گفت: خطا و عصبانیت ممکن است برای هرکسی رخ بدهد و به هیچ جناحی اختصاص ندارد و باید از نگاه سیاسی به مساله پیش آمده برای نجفی پرهیز کرد.

سکوت و نکوهش سیاسی در  مساله پیش آمده برای نجفی درست نیست

مجتبی ذوالنوری در خصوص اتفاقی که برای محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران به وجود آمده است، اظهار داشت: معتقدم مساله‌ای که برای آقای نجفی پیش آمده را نباید با حالت طعنه و نکوهش به آن پرداخت و باید از نگاه سیاسی اجتناب کنیم.

به گزارش قدس آنلاین عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه این موضوع نباید موضوع تسویه حساب سیاسی قرار گیرد، بیان کرد: سلبریتی‌ها که همواره در موضوعات مختلف پیراهن عثمان می‌ساختند، اکنون خفه‌خون! گرفته‌اند، این نوع برخورد نیز سیاسی است.

وی افزود: سکوت سیاسی و نکوهش سیاسی در این موضوع درست نیست زیرا هیچ کس بیمه نیست و انسان از یک دقیقه بعد خود خبر ندارد.

ذوالنوری با بیان اینکه سقوط، عصبانیت، جنون ، خطا و فساد اختصاص به هیچ جناحی ندارد، ادامه داد: هرکسی بین خود و خدای خود، هر آن ممکن است در معرض سقوط باشد.

ضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در مسائل این چنینی کسانی که زبان ملامت دارند، خود را خوب و دیگران را بد می‌دانند، گاهی خدای متعال آن‌ها را مجازات می‌کند تا این بلا بر سر او نیز بیاید، لذا همواره باید به خدا پناه برد.

عصبانیت شعبه‌ای از جنون است و اصوالگرا و اصلاح طلب را نمی‌شناسد

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیامبر اسلام (صلّی الله علیه و آله و سلّم) ناله می‌زدند و می‌گفتند، "خدایا مرا یک لحظه به خودم واگذار نکن".

ذوالنوری اظهار داشت: عصبانیت شعبه‌ای از جنون است و اصوالگرا و اصلاح طلب را نمی‌شناسد، ممکن است انسان‌ها دست به هرکاری بزنند./

پایان پیام/

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.