سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد گفت: برگزاری هر گونه جلسه در ادارات و سازمان ها به صورت تجملاتی و تشریفاتی ممنوع می باشد.

 با تجمل گرایی در جلسات اداری برخورد صورت خواهد گرفت

حیدر خوش نیت در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی که کشور با آن مواجه می باشد به همه ادارات و سازمان های شهرستان مشهد توصیه اکید شده است که در هزینه ها صرفه جویی داشته باشند و خرید های خود را نیز  با اولویت کالای ایرانی و تولید داخلی انجام دهند.

وی با بیان اینکه برگزاری هر گونه جلسه در ادارات و سازمان ها به صورت تجملاتی و تشریفاتی ممنوع می باشد، تصریح کرد: متاسفانه در برخی جلسات مشاهده می شود که سازمان ها از انواع و اقسام میوه ها، شیرینی ها و موارد دیگر برای پذیرایی استفاده می کنند که این موضوع به تازگی ممنوع اعلام شده و اطلاع رسانی در این باره نیز صورت گرفته است.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد با اشاره به اینکه با هرنوع پذیرایی تجملاتی در جلسات اداری برخورد صورت خواهد گرفت، بیان داشت: پذیرایی در جلسات اداری باید صرفا به صورت یک نوشیدنی که معمولا چایی است و یک نوع بیسکویت صورت بگیرد و از هرگونه اسراف پرهیز شود.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت این موضوع در فرمانداری مشهد چگونه است، نیز پاسخ داد: فرمانداری همواره از کمبود اعتبارات و منابع رنج برده و جلسات اداری خود را به طور ساده انجام می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.