گیلان- مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: دو هکتار از اراضی ملی و تالابی منطقه حفاظت شده لیسار در جوکندان تالش رفع تصرف شد.

برخورد جدی با متصرفان اراضی جوکندان تالش

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی محیط زیست گیلان ، قربانعلی محمدپور از رفع تصرف دو هکتار از اراضی ملی و تالابی منطقه حفاظت شده لیسار در جوکندان تالش خبر داد.

وی افزود: برابر گزارش مامورین اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تالش شخصی که ساکن قنبری محله جوکندان تالش، اقدام به تصرف دو هکتار از اراضی ملی و تالابی منطقه حفاظت شده لیسار در جوکندان کرده بود، پس از پیگیریهای به عمل آمده توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تالش، وی در مراجع قضایی این شهرستان به یکسال حبس تعزیری محکوم شد.

وی اضافه کرد: اراضی مذکور با حکم مراجع قضایی رفع تصرف شده و به اراضی مناطق حفاظت شده پیوست.

محمدپور با اشاره به اهتمام اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تالش به رفع تصرف اراضی ملی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تجاوز به اراضی ملی و تالابی و تصرف آن ها مراتب را به یگان حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

وی از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تالش؛ فرمانده پلیس پیشگیری این شهرستان؛ فرماندار و دادستان تالش و مجموعه عواملی که مسبب فراهم کردن اجرای حکم قطعی در این زمینه شدند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.