در لیست نهایی تیم ملی امیدهای فوتسال ایران، چهار بازیکن جوان فرش آرا حضور دارند.

چهار بازیکن فرش‌آرا در لیست نهایی تیم ملی فوتسال
به گزارش قدس آنلاین ، مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا با حضور 12 تیم از 24 خرداد تا یکم تیرماه 1398 به میزبانی شهر تبریز برگزار می‌شود.
برهمین اساس، پس از پیگیری 18 مرحله اردوی آماده‌سازی شامل یک اعزام به تورنمنت دوستانه در کشور چین تایپه و همچنین چند بازی دوستانه و درون اردویی دیگر، در نهایت اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم فوتسال زیر 20 سال ایران از سوی حمید شاندیزی اعلام شد.
در بین بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی امیدهای فوتسال ایران، علی نیکنام، علی اکرمی، سجاد سرباز و محمد دهقان‌نژاد از تیم فرش‌آرا حضور دارند.
فرهاد ابراهیمی، متین محمدی، احسان سلیمانی، عرفان حسین زاده، سیدهاشم سجادیان، سهند رضاپور، سالار آقاپور، رضا قنبری، مسعود یوسف و بلال اسماعیلی دیگر بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی توسط حمید شاندیزی، سرمربی مشهدی تیم ملی امید هستند.
بازیکنان دعوت شده از امروز، شنبه،  18 خردادماه خود را به کادر فنی تیم ملی فوتسال در مرکز ملی فوتبال معرفی کردند و اردوی تیم ملی آغاز شد.
گفتنی است، بازیکنان حاضر شده در اردو، امروز یک نوبت تمرینی (عصر)، در روز یکشنبه 2 نوبت تمرینی (صبح و عصر) و در نهایت روز دوشنبه هم یک نوبت تمرینی (صبح) را برگزار خواهندکرد.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.