مدیر مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه(ع) مشهد آخرین وضعیت بازسازی این ورزشگاه را تشریح کرد.

آخرین وضعیت بازسازی مجموعه ثامن‌الائمه(ع) مشهد به کجا رسیده است؟

به گزارش قدس آنلاین، مهدی سلاطین با اشاره به آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد اظهار داشت: خوشبختانه روند بازسازی شرایط خوبی دارد،  مشکل اسکوربود کاملا برطرف شده و چمن نیز کشت شده و شرایط بسیار خوبی دارد و باید ببینیم چقدر زمان می‌برد تا به شرایط قابل استفاده برسد.

وی گفت: بازسازی اطراف زمین و سکوها نیز از سوی پیمانکار آغاز شده و اگر این روند ادامه یابد قطعا ساختار استادیوم مهیا می‌شود؛ گازکشی استادیوم نیز در حال انجام است و صرفا باید دید شرایط استفاده از چمن از نگاه پیمانکار چه زمانی مهیا می‌شود.

مدیر مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) مشهد گفت: چمن دو ماه قبل کشت شده و نخستین اصلاح چمن نیز چند روز پیش صورت گرفت؛ امروز نیز سم‌پاشی و کودپاشی داشتیم و از نظر ظاهر، چمن عالی و آماده است اما اینکه از چه زمانی قابلیت برگزاری بازی دارد نیازمند بررسی شرایط استحکام چمن است.

سلاطین گفت: ضمن اینکه بحث چمن تمرینی استاندارد نیز از سوی باشگاه پدیده در این ورزشگاه دنبال می‌شود و خود دوستان باشگاه پدیده نیز دنبال هستند تا هر چه سریع‌تر وضعیت استادیوم مشخص شود و خوشبختانه شرایط مناسبی داریم اما باید ببینیم پس از آماده شدن ورزشگاه نظر شورای تامین و باشگاه پدیده چیست.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.