البرز- رئیس هیئت وزنه برداری استان البرز از افتتاح سالن وزنه برداری ویژه دانش آموزان و رده سنی زیر ۱۶ سال طی روزهای آتی خبرداد و گفت: این سالن با همکاری اداره آموزش و پرورش کرج در اختیار هیئت قرار گرفته و پس از تجهیز به امکانات سخت افزاری به محل تمرین دانش آموزان تبدیل خواهد شد.

سالن وزنه برداری دانش‌آموزی در کرج افتتاح می‌شود

منوچهر رضاخانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: افتتاح سالن وزنه برداری ویژه دانش آموزان یک نیاز مهم برای ورزش استان بود که با تعامل دستگاه های مربوطه محقق شده است.

وی تصریح کرد: حضور علیرضا اسفندیاری به عنوان قوی ترین وزنه بردار عضو تیم ملی دانش آموزی نشات گرفته از غنای نیروی انسانی و پویایی این رشته در سطح استان است.

رئیس هیئت وزنه برداری استان البرز با بیان این که وزنه برداری در سطح استان البرز فعال است گفت: امروز باوجود نزدیک به ۱۰ سالن اختصاصی در سطح استان، تمامی شهرستان های البرز برخلاف گذشته دارای پایگاه فعال هستند.

رضاخانی با اشاره به حضور نمایندگان البرز در تیم های ملی گفت: علاوه بر حضور علیرضا اسفندیاری بعنوان قویترین دانش آموزایران و همایون تیموری که در تیم ملی بزرگسالان حضوردارد ۳ ورزشکار دختر استان نیز نمایندگان البرز در تیم ملی نوجوانان هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.