عضو مجمع نمایندگان استان خرسان رضوی گفت: افلاک نمای نیشابور هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

تخصیص ۴۱۵میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های نیشابور و فیروزه

حمید گرمابی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به شهرستان نیشابور،تخصیص فوری بودجه برای تسریع در اجرای چند پروژه این شهرستان صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در جریان سفر رئیس جمهور به شهرستان نیشابور ، برای تسریع در اجرای پروژه افلاک نما نیشابور مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال در نظرگرفته شده بود که این مبلغ تاکنون هنوز تخصیص پیدا نکرده بود که تخصیص فوری آن از طرف دکتر نوبخت صورت گرفت.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی  افزود: در حال حاضر این پروژه از حیث تجهیزات فنی آماده بهره برداری است و تاکنون نیز دو بار به صورت غیر رسمی و برای تست مورد آزمایش قرار گرفته است و یک سری محوطه سازی آن هنوز نیاز به کار دارد که  با این تخصیص و پرداخت بودجه، مقرر شد این پروژه تا هفته دولت به افتتاح و بهره برداری برسد.   

وی تصریح کرد: همچنین برای تکمیل بیمارستان سوم نیشابور نیز مقررشد در طول امسال و سال اینده مبلغ ۳۰۰میلیارد ریال تخصیص و پرداخت شود تا قسمت عمده ای از این پروژه نیز تکمیل و اجرا شود که انتظار می رود این بیمارستان در سال ۱۴۰۰ افتتاح و آماده ارائه خدمات به مردم باشد.

گرمابی بیان داشت: همچنین در جریان بازدید از معدن فیروزه برای اسفالت  قسمتی از جاده این معدن که یک منطقه گردشگری می باشد، مبلغ ۱۵میلیارد ریال تخصیص فوری از سوی دکتر نوبخت صورت گرفت که با این اعتبار اسفالت آن طی یکی دوماه آینده صورت خواهد گرفت.  

وی افزود: در این سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان رضوی نیز حضور داشتند که دکتر نوبخت برای پرداخت این بودجه ها تاکید ویژه ای نسبت به وی داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.