استاندار خراسان رضوی گفت:رفع موانع ساخت شهرک چاپ و نشر استان را پیگیری می کنیم.

رفع موانع ساخت شهرک چاپ و نشر خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، علی‌رضا رزم‌حسینی سه شنبه شب در جلسه اتاق اصحاب فرهنگ و هنر که در محل هتل فرهنگ و هنر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه کمیته رفع موانع تولید استان که یک شنبه هر هفته برگزار می‌شود، موضوع موانع و مشکلات به وجود آمده بر سر راه ساخت شهرک چاپ و نشر را بررسی و برطرف خواهیم کرد.

وی افزود: فضای مجازی در عین خطراتی که دارد، می‌تواند عمق فرهنگی جامعه را افزایش دهد، چرا شبکه‌های اجتماعی باید وسیله تفریحی و وقت گذرانی باشد؟ از این ابزار باید در جهت تعالی فرهنگی جامعه استفاده شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: هر روز بیشتر از قبل به عمق ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی ایمان پیدا می‌کنم و اعتقاد دارم اگر از فرصت‌های موجود به درستی استفاده شود، این استان در جهان اسلام همانند تابلو زرینی خواهد درخشید.

وی گفت: در تولید محتوای فرهنگی برای ارائه در فضای مجازی ضعیف عمل شده است و با اینکه امروز شبکه‌های مجازی جایگاه ویژه ای در زندگی مردم پیدا کرده‌اند؛ از این ظرفیت برای تولید محتوای فرهنگی غفلت شده است اما هنوز هم می‌توان با کمترین هزینه تولید محتوا داشت و در اختیار جامعه هدف قرار داد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در عین رعایت موازین و مقررات می‌توان در راستای تعالی فرهنگی حرکت کرد و امیدواریم طی ماه‌های آینده با اجماع استانی، زمینه انسجام همه بخش‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و هنری فراهم شود و گام‌های شایسته ای با مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر برداشته شود.

وی بیان کرد: برای ایجاد زمینه مشارکت هنرمندان و فرهنگیان در اداره استان آمادگی داریم و به دنبال این هستیم که خراسان رضوی را خردمندانه اداره کنیم؛ شما اصحاب فرهنگ و هنر به ما نقشه راه بدهید در جلسات فرهنگ عمومی استان حضور پیدا کنید و مطالبات خود را مطرح کنید.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.