عضو کمیسیون اقتصادی و هیات تطبیق مجلس شورای اسلامی به نهایی شدن اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجلس اشاره و بیان کرد: می توان از ظرفیتهای این قانون برای کاهش قاچاق محصولات دخانی، رفع موانع تولید و تحکیم جایگاه صنعت دخانیات کشور به منظور جلوگیری از دست اندازی استفاده کرد.

لزوم اعمال ظرفیتهای قانونی برای کاهش قاچاق

به گزارش قدس آنلاین، سید کاظم دلخوش در دومین روز "کارگاه آموزشی پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالای دخانی" در مشهد افزود: برای جلوگیری از قاچاق مواد دخانی و سایر مسائل مرتبط با این صنعت باید دست اندرکاران حوزه پیشنهادهای کتبی خود را به مجلس ارائه دهند تا قانون جامعی مصوب شود.

وی ادامه داد: هم اینک در شرایط خوبی نیستیم، با تحریمهای سخت تری نسبت به گذشته مواجهیم و ترامپ با کلاهبرداری تنها به فکر شکوفایی اقتصاد آمریکا است. ترامپ با ترساندن عربها از آنها پول می گیرد بطوری که اعلام کرده هفت میلیون تریلیون دلار سلاح آمریکایی را به کشورهای عرب فروخته است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در تحریم های اخیر صادرات نفت ایران از سه میلیون بشکه کمتر شده و به عنوان یک اصولگرا معتقدم برجام حرکت خوبی بود اما ناقص اجرا شد. در شرایط فعلی بخش خصوصی می تواند خوب ورود کند، اقتصاد در بخش اجرایی متعلق به بخش خصوصی است و بخش خصوصی باید مطالبه گر باشد.

وی افزود: بخش خصوصی باید با دادن لایحه به مجلس مشکلات خود را حل کند و مجلس نیز باید قوی تر باشد و با قدرت مشکلات مردم را حل کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.