لرستان_رییس کل دادگستری لرستان صبح پنج‌شنبه در نشست خبری با اصحاب‌رسانه که به مناسبت هفته‌ی قوه قضائیه در سالن همایش این نهاد دولتی برگزار شد با بیان اینکه ما همواره در کنار رسانه‌های حامی حق هستیم، اظهار کرد: رسانه‌ها نباید برای انجام رسالت راستین خود احساس خطر کنند، مشکلات مردم را رصد و کم‌کاری مدیران را مورد نقد و بررسی قرار دهند.

رسانه ها باید مشکلات را رصد و کم کاری مدیران را گزارش کنند

 به‌گزارش خبرنگار قدس‌آنلاین؛ جعفر بدری با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه‌ی دستگاه قضا این است که احساس عدالت را در جامعه حکمفرما کند، بیان داشت: دستگاه قضا  در این راستا همه‌ی تلاش خود را به‌کار می‌گیرد.

وی در ادامه  با اشاره به اینکه رسیدگی باید شفاف و مجرم احساس کند بدون دلیل تحت تعقیب قرار نمی‌گیرد، تصریح کرد: ناهنجاری‌های اجتماعی علت‌های بیرونی متعددی دارد،یقینا جوانی که پشت میله‌های زندان است اگر شرایط و محیط مناسب در اختیارش قرار گیرد می‌تواند توانمندی خود را در جامعه نشان دهد.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رویکرد دادگستری اعتماد و نقطه‌ی اتکای مردم برای جلوگیری از ظلم است، افزود: امروز جریان نفاق در چهره‌ی دیگری خود را نشان داده و جریان آن‌هم بسیار مهم بوده و در برخی پست‌ها نیز وجود دارد.

این‌ مسئول اضافه کرد:شناسایی نفاق از جانبی دیگر به‌واسطه‌ی اینکه برخی چهره‌ای انقلابی دارند اما در باطن فقط بر اساس اهداف شخصی خود گام بر می‌دارند، بسیار سخت است.

رئیس کل دادگستری لرستان در ادامه با بیان اینکه ما باید تاریخ انقلاب اسلامی را در داخل و خارج کشور بیشتر مطالعه کنیم، بیان کرد: انقلاب‌اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و هر کس در این نظام مسئولیتی دارد باید راه شهدا را ادامه داده و ارزش‌های آنان را پاس بدارد.

بدری با تاکید بر اینکه هر چه زمان می‌گذرد به ارزش‌های شهدای انقلاب بیشتر پی می‌بریم، اظهار داشت: شهید بهشتی متفکر و دانشمندی بود که عقیده‌ای راسخ به انقلاب و اسلام داشت.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.