در روزهای تعطیل و اوقات فراغت چه چیز بهتر از یک بازی زیبا و جذاب؟! حالا بهتر است با شناسایی بازی‌های برتر وقت خود را برای بازی‌های بیهوده هدر ندهید، خوشبختانه، بازی‌های فوق‌العاده و رایگان زیادی برای اندروید وجود دارد و ما ۱۰ تا از بهترین‌ها را در اینجا فهرست می‌کنیم.

۱۰ بازی برتر و جذاب اندروید در سال ۲۰۱۹ +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در روزهای تعطیل و اوقات فراغت چه چیز بهتر از یک بازی زیبا و جذاب ؟! حالا بهتر است با شناسایی بازی‌های برتر وقت خود را برای بازی های بیهوده هدر ندهید، خوشبختانه، بارها بازی های فوق العاده و رایگان برای اندروید وجود دارد و ما ۱۰ تا از بهترین‌ها را در اینجا فهرست می‌کنیم، این که آیا شما به بازی های کلاسیک، دونده بی پایان، platformers یا پازلی می‌روید به سلیقه شما بستگی دارد، و در تمام آن‌ها بازی‌های پرطرفدار و زیبا نیز وجود دارد.

۱- Golf Blitz

رانندگی گلف بر روی مسابقات چند نفره از کمپانی Super Stickman Golf ساخته شده است. برای جلوگیری از ابتلا به حفره‌ها در بازی ابتدا باید سه بازیکن دیگر را به طور کامل از بین ببرید و باید یا از قدرت یو پی اس استفاده کنید تا سرعت توپ خود را افزایش دهید یا از نارنجک استفاده کنید تا توپ خود را از صفحه نمایش بیرون کنید!

همانطور که در Super Stickman Golf، دوره های بازی هیچ رابطه ای با معادلات دنیای واقعی ندارند، هیچ نقطه هم در بخش Cypress یا Pebble Beach وجود ندارد، در عوض غارها را به زمین، جزیره های شناور را به یکدیگر، دیوارهای پوشانده شده به چسب و مخروط های چوبی را به یک دیگر متصل می‌کنید.

با وجود بعضی از مسائل تصادفی و آپشن‌های بازی match-ups،، گلف یک بازی غیر خشن، سریع، پر هیجان و بی‌نظیر است که با دوره‌ها، توانایی‌ها و کلاه‌ها می‌توانید خود را در مراحل مختلف آن قوی‌تر کنید.

Beach Buggy Racing ۲ -۲

Beach Buggy Racing -۲  بازی مسابقه‌ای اکتان بالا نقشه کشی است. با این بازی انیمیشنی زیبا همراه با آهنگ های هیجان‌انگیز، به قلعه‌های قرون وسطی با چندین اژدهای آتشین، دنیای باستانی پر از دایناسورها و موجودات دریایی غول پیکر و محیط‌های جذاب دیگر سرک کشیده، مسابقات را یکی پس از دیگری با پیروزی پشت سر بگذارید.

به طور طبیعی، هدف این است که برای نخستین بار به پرچم پایان بازی برسید. برای انجام این کار، باید کلیدهای میانبر را پیدا و از قدرت یو پی اس ها استفاده کنید که می‌تواند مخالفان را به یک «بلوک یخ» تبدیل کند و آنها را به آسمان بفرستد تا بتوانید زودتر از همه به خط پایان برسید.

۳- Disc Drivin’ ۲

 Disc Drivin’ ۲ بازی رانندگی به شیوه جدید است که احتمالاً زمانی طرح آن ایجاده شده که سازنده آن بازی «ماریو کارت» را مجدداً طراحی کرده است! این رقابت عجیب و غریب آنلاین، برای مسابقات چند نفره مبتنی بر وب نظر خیلی از کاربران را جلب کرده است.

این بازی مفهوم یک مسابقه مبتنی بر رقابت است. همانطور که دیسک کوچک خود را در فضا به چالش می‌کشید، رویارویی با حریف، تنش را افزایش می‌دهد. بازیکن باید بیاموزد که چگونه از کلیدهای میانبر و  فرم‌های گذشته به طور صحیح استفاده کند و همچنین خود بازی نحوه استفاده از قدرت‌های جایزه را در اختیار  بازیکن قرار می‌دهد.

۴- Asphalt ۹: Legends

Asphalt ۹ ، مانند نسخه‌های قبلی خود، یک بازی مسابقه‌ای هیجان‌انگیز با گرافیک بالا و بسیار بهتر از نسخه قبلی این بازی است. در این بازی در سرعت‌های عجیب و غریب، به طور منظم به هوا پرتاب می‌شوید و مراحل بازی به ترتیب سخت‌تر و البته هیجان‌انگیز تر از قبل می‌شوند.

کنترل این بازی نسبت به نسخه پیشین بهبود یافته است و ماشین روی ریل‌ها حرکت می‌کند، می توانید با استفاده از «نیترو» سرعت خود را زیاد کنید تا بتوانید در مسابقات نفسگیر این بازی پیروز شوید.

۵- Carmageddon

Carmageddon از بازی‌های رایانه‌ای قدیمی است. این بازی به عنوان یک مسابقه طراحی شده است اما اغلب احساس می کنید که  در حال شکار نیز هستید!

عرصه های آزادی بازی، شبکه هایی از جاده‌ها در آینده‌ای نزدیک است. مردم و گاوها در رانندگی شما می‌توانند اختلال به وجود بیاورند، پیروزی‌ها از طریق تکمیل مراحل بازی، از بین بردن تمام دشمنان یا جابجا کردن هر موجود زنده در مجاورت بازی به دست می‌آید.

۶- Minecraft

Minecraft یک بازی محبوب در سرتاسر جهان برای افراد مختلف است. برای کسانی که پیش از این هرگز بازی نکرده‌اند، می‌تواند تجربه بسیار خوبی باشد. کمیته مبارزه با قاچاق انسان شما را در یک دنیای غول پیکر قرار می‌دهد که در آن افراد ضعیف را ضرب و شتم می‌کنند و تقریباً هرکسی آزاد است هر کاری که می‌خواهد، انجام دهد.

حالت زنده ماندن نیز وجود دارد که در آن باید منابع و غذای خود را همراه با حالت خلاقانه‌ای که همه چیز شما را نامحدود می‌کند، بیابید. به روز رسانی‌های مکرر، تنوع محتوا و امکانات جدید به نسخه جدید اضافه شده است، در واقع می‌توانید در سرورهای چند نفره با افراد در سیستم عامل‌های مختلف بازی کنید.

۷- PUBG Mobile

PUBG Mobile تاکنون بیش از ده میلیون بار دانلود شده است. کنترل‌های ساده و مؤثر، گرافیک بالا و واقع گرایانه بازی از ویژگی های این بازی آنلاین است. ۱۰۰ نفر از یک هواپیما بر روی یک جزیره فرود می‌آیند و آخرین کسی که در پایان زنده بماند، پیروز بازی است، این جزیره با دنده، سلاح و وسایل نقلیه همراه با مکانیک مسلح شده است که طول زمان بازی را کاهش می‌دهد.

به روز رسانی های اخیر حالت بازی را جدید و همچنین یک عنصر freemium به آن اضافه کرده است. همچنین PUBG Mobile Lite یک نسخه سبک تر از این بازی با تعداد کمتر بازیکنان در هر مسابقه و تنظیمات گرافیکی پایین‌تر است.

۸- Riptide GP

بازی Riptide GP قطعا یک از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در میان بازی‌های اندرویدی است. آخرین عنوان این مجموعه بازی به اسم Riptide GP Renegade است. به عنوان بازیکنی که در یک مسابقه خیابانی غیرقانونی، اعتبار خود را از دست می‌دهد، بازی خواهید کرد. این بازی دارای گرافیک خوب، کنترل‌های ساده، ترفندهای سرگرم کننده و سیستم تقویتی است که به بازیکن کمک می‌کند تا ویژگی‌های مختلف را به دست آورد.

۹- Fortnite

Fortnite یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در جهان Android و رقیب مستقیم و سرسخت PUBG نیز هست. متأسفانه نمی‌توان آن را از Google Play دریافت کرد و باید تنها آن را از وب سایت Epic Games دانلود کرد.

Fortunite یک بازی نبرد سبک سلطنتی پر از رنگ و استراتژی است، در این بازی باید ساختار سازمانی را حفظ کنید و بهترین رقابت خود را انجام دهید، بازی آنلاین بوده و گرفیک بی‌نظیری دارد.

۱۰- Pro Evolution Soccer ۲۰۱۹

Pro Evolution Soccer مدتهاست که در میان طرفداران فوتبال پیشتاز است و این نسخه هم گرافیک خوبی دارد. در حالی که این بازی به طور سنتی تنها در PlayStation و PC پخش می‌شد، در سال‌های اخیر نیز در تلفن همراه در درسترس است و با استقبال خوبی هم همراه شده است. این بازی رایگان است و می‌توانید بر روی دستگاه های اندرویدی خود آن را بازی کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.