زنجان-۸ هزار و۵۴۷نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان واجد شرایط  دریافت دفترچه بیمه  سلامت هستند .

۳۰۰۰هزار مددجوی  زنجانی دفترچه بیمه سلامت دریافت کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت : از ابتدای معرفی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان جهت دریافت دفترچه درمانی بیمه سلامت، ۳هزار نفر از این مددجویان  دفترچه درمانی خود را دریافت کرده اند.

صفری با اشاره به اینکه مهمترین هدف در اجرای این طرح  واگذاری امور درمانی مدد جویان از کارت درمانی امداد به بیمه سلامت است گفت: به همین منظور ۸هزار و۵۴۷دفترچه  درمانی  در سطح استان زنجان صادر می شود.

وی با اشاره به اینکه  کارت های درمانی مددجویان تحت حمایت استان  تاپایان خرداد  دارای  اعتبار است،افزود: مددجویان  بایستی با مراجعه به بیمه سلامت  ودفاتر پیشخوان نسبت به دریافت دفترچه درمانی جدیدخود اقدام نمایند. 

این مسئول  تصریح کرد: برای رفاه حال مددجویان هزینه های اولیه برای دریافت دفترچه های درمانی بر عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

مدیر کل کمیته امداد استان  با تاکید بر اینکه بیمه مکمل کمیته امداد برای مددجویان درصورت داشتن بیمه پایه میسر است از مددجویان تحت حمایت خواست در اسرع وقت نسبت به  اخذ دفترچه درمانی از طریق بیمه سلامت اقدام نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.