همدان _رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان از احداث و نصب ۵ پل عابر پیاده در نقاط مختلف شهر در آینده نزدیک خبر داد.

سالانه ۶۰۰ میلیون تومان برای نگهداری پل های عابر پیاده هزینه می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، علی فتحی در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورا با اعلام این خبر افزود: این پل ها با هزینه‌ای حدود ۳ میلیارد تومان احداث و نصب می شود.

فتحی با اشاره به هزینه نگهداری اموال عمومی سطح شهر، اضافه کرد: شهرداری سالیانه هزینه ای بالغ بر ۶۰۰  میلیون تومان برای نگهداری پل‌های عابر پیاده هزینه می کند.

وی به تخریب اموال عمومی به‌ویژه پل های مکانیزه عابر پیاده اشاره کرد و افزود: بعضی از قطعات آسانسور ها و پله برقی های پل ها به دلیل تحریم‌ها با کمبود مواجه است و باید در حفظ و نگهداری این سیستم ها نهایت دقت را داشته باشیم.

فتحی اظهار کرد: لازم است مردم مدیریت شهری را در حفظ و نگهداری اموال عمومی بخصوص نگهداری پل های مکانیزه را مساعدت کنند چرا که سالانه مبالغ هنگفتی برای این موضوع هزینه می شود.

رئیس کمیسیون ، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان هم با بیان اینکه داشتن نظم و انضباط شهری تنها به فرهنگ بر نمی گردد، افزود: علاوه بر فرهنگ سازی لازم است، کنترل و نظارت مناسبی نیز در امور شهری صورت پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.