قزوین_ تصفیه خانه محمودآباد نمونه قزوین با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

تصفیه خانه محمودآباد نمونه قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بهره برداری از ۸ طرح آب و فاضلاب، تصفیه خانه، شبکه فاضلاب، اصلاح و بازسازی، طرح توسعه و آب رسانی روستاهای استان قزوین با ۹۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی آغاز شد.تصفیه خانه بزرگ شهر محمود آباد نمونه در قزوین از مهمترین طرح هایی بود که توسط وزیر نیرو افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

تصفیه خانه فاضلاب شهر محمود آباد نمونه اولین پروژه تاسیسات فاضلاب ایجاد شده با مشارکت بخش خصوصی به روش BOT (بی او تی) در استان قزوین بوده و ظرفیت متوسط تصفیه خانه برای فاز اول ۷۳۳۰ مترمکعب در شبانه روز است که ۳۸ هزار نفر از ساکنان محمود آباد نمونه و شهرک دانش و ناصر آباد شده تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار می گیرند.

بهره برداری از ۴۲ کیلومتر پروژه اصلاح و بازسازی و توسعه شبکه آب در شهرهای استان و افتتاح ۴۸ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب و نیز آبرسانی به سه روستای بهشتیان، فیض آباد و هرآیین از دیگر طرح افتتاحیه وزیر نیرو به استان بود.

لازم به یادآوری است پیش از این و در ساعاتی پیش، پست برق ۴۰۰/۶۳ کیلو ولت دشتابی قزوین افتتاح شد.

یادآور می شود در افتتاح پروژه های وزیر نیرو در استان قزوین، مسئولان استانی از جمله عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

وزیر نیرو در سفر یک روزه به استان، با نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهد داشت و در جلسه اداری با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی شرکت می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.