سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شگفت زده نیست و این موفقیت را بسیار بدیهی می‌داند.

 باید روی سکوی جهانی قرار بگیریم

به گزارش قدس آنلاین، شمسایی برای اینکه استدلال خود از این ایده را ثابت کند، به تاریخچه فوتسال ایران رجوع می‌کند:« قبل از اینکه دوباره در تایلند قهرمان شویم، 12 بار قهرمان آسیا شدیم. پس یک قدمت عظیم پشت این فوتسال قرار دارد و من هرگز به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال که سال‌های طولانی برای تیم ملی فوتسال ایران بازی کردم و مقام‌های زیادی بدست آوردم، از این عنوان شگفت زده نمی‌شوم. ما چیزی را بدست آوردیم که بارها در طول تاریخ کسب کرده‌ایم و در واقع ما آن را تکرار کردیم و راهی جز این هم نبود».

سرمربی تیم ملی درعین حال از بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران بابت قهرمانی تشکر می‌کند:« البته این دیدگاه به معنی نادیده گرفتن ارزش‌های بازیکنان فوتسال ما نیست. من قبل از برگزاری بازی‌ها هم به بازیکنان گفتم باید قهرمان آسیا شوید. به آن‌ها بارها تأکید کردم باید خوب بدانید که جا پای کدام بازیکنان فوتسال گذاشته‌اید. به همه آن‌ها یادآور شدم فوتسال ایران در گذشته چه بوده و حالا نیز باید چنان باشد که آسیا بداند راهی جز باختن به تیم ملی فوتسال ما ندارد».

شمسایی درباره برنامه‌ها و اهداف تیم ملی فوتسال در آینده این توضیحات را ارائه کرد:« باید بار دیگر در مسابقات جام جهانی روی سکو قرار بگیریم. این هدف ماست و امیدوارم به آن دست یابیم. تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی فوتسال بازی‌های سخت و دشواری پیش رو دارد اما با فضای جام جهانی بیگانه نیستیم. امیدوارم تیم ملی فوتسال بار دیگر روی سکوی جهانی بایستد ومردم ایران را شاد کند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.