سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: طرح اجرایی دهه کرامت در قالب آیین نامه ای تدوین و به تمام حوزه های مرتبط با خدمات شهری جهت اجرا ابلاغ شده است.

آمادگی کامل خدمات شهری برای پذیرایی از زائران در دهه کرامت

مهدی یعقوبی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: از آن جایی که بر اساس تجربیات سال های گذشته در این دهه تعداد زائران در شهر مشهد افزایش پیدا می کند و به منظور ایجاد یک هم سویی و بررسی آسیب های سال گذشته و تقویت نقاط قوت ، طرح اجرایی دهه کرامت در قالب آیین نامه ای تدوین و به تمام حوزه های مرتبط با خدمات شهری جهت اجرا ابلاغ شده است.  

وی افزود: در دهه کرامت تمام اذین بندی های موجود سطح شهر بویژه محورهای منتهی به حرم مطهر با طرح ها و المان های نوری جدید  تقویت خواهند شد.

یعقوبی با اشاره به اینکه نقص های مختلف در سطح شهر شناسایی شده و نسبت به برطرف شدن انها اقدامات لازم صورت گرفته است، تصریح کرد: گلکاری های تابستانی نیز که در میادین سطح شهر کاشته شده اند در صورت نیاز تقویت و اضافه خواهند شد و همه آب نماها نیز شستشو و اماده بهره برداری هستند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: بوستان زائر پذیر غدیر نیز به طور کامل آماده سازی شده است تا با تمام ظرفیت در این دهه مورد استفاده زائران قرار بگیرد .

وی با بیان اینکه در دهه کرامت خیابان های اطراف حرم مطهر گلاب پاشی  خواهد شد، ابراز داشت: نیروهای خدماتی و نظافتی و همچنین ماشین الات  در سطح شهر و خصوصا خیابان های اطراف حرم مطهر افزایش خواهند داشت و شیفت مازاد نیز برای این دهه تعریف شده است تا خدمات نظافت و پاکروبی معابر به صورت 24 ساعته در این دهه صورت بگیرد و زائران با کمترین مسئله ای در حوزه نظافتی و بهداشتی در این منطقه مواجه باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.