با وجود اینکه هنوز یک‌ سال از عمر مدیریتی فرزاد فتاحی در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نگذشته است که گمانه زنی‌ها در خصوص تغییرات مدیریتی در سطوح بالای این اداره کل در محافل خبری به گوش می‌رسد. حتی نام برخی افراد ورزشی شناخته شده به عنوان مدیرکل جدید مطرح شده است!‌‎

صدای پای تغییرات می‌آید!

سینا حسینی/

با وجود اینکه هنوز یک‌ سال از عمر مدیریتی فرزاد فتاحی در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نگذشته است که گمانه زنی‌ها در خصوص تغییرات مدیریتی در سطوح بالای این اداره کل در محافل خبری به گوش می‌رسد. حتی نام برخی افراد ورزشی شناخته شده به عنوان مدیرکل جدید مطرح شده است!‌

*آغاز گمانه زنی‌ها

استارت گمانه زنی‌ها از زمانی زده شد که مدیرکل فعلی به دلیل برخی اتفاقات و تخلفات اداری به دادسرای استان سمنان احضار و بازداشت شد. پس از این اتفاق منتقدان دانه درشت فتاحی دست به کار شدند و با پیش کشیدن اتفاقات مدیریتی در دوره قبل از حضور فتاحی، اعلام کردند باید تغییرات در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی شکل گیرد تا ابهامات در این حوزه برطرف شود.

*ورود نمایندگان مجلس

با شکل‌گیری این فضا و انتشار گمانه زنی‌ها در شبکه‌های اجتماعی شنیده شد که نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی نیز به دلیل حساسیت‌های موجود و اشکالاتی که در سطح مدیریتی ورزش خراسان و هیئت‌های ورزشی وجود دارد پیگیر این مسئله شدند و در مذاکره با مقامات استانی و مسئولان ‌وزارتی ‌خواستار ایجاد تغییرات ‌شدند.

*مقاومت وزارتخانه

البته همان طور که انتظار می‌رفت مسئولان وزارتخانه در برابر این اعمال فشار مقاومت کردند و با سناریو تغییر در مدیریت ورزش استان مخالفت جدی به عمل آوردند، تا به این شکل از مدیریت ورزش و جوانان خراسان رضوی حمایت کنند. در همین برهه فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان نخستین نشست مطبوعاتی خود را با اهالی رسانه برگزار کرد تا به این ترتیب ابهامات موجود را برای رسانه‌ها از بین ببرد، هرچند فتاحی در این نشست از شفاف بودن کارنامه خود در طول مدیریتش در استان سمنان و خراسان رضوی دفاع کرد اما منتقدان دانه درشت وی همچنان اعتقاد دارند موارد مبهمی وجود دارد که می‌تواند به پیکره نحیف ورزش خراسان رضوی آسیب وارد کند.

*تخلفات کارکنان

در همین حین باز بودن پرونده تخلفات برخی کارکنان اداره کل ورزش و برخی رؤسای هیئت‌های ورزشی نیز مزید بر علت شد تا فشارها روی شخص مدیرکل افزایش یابد، حالا باید دید با این شرایط آیا مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و مدیران ارشد وزارتی می‌توانند در برابر این اتفاقات همچنان مقاومت کنند یا اینکه مخالفان مدیرکل در خارج از سیستم دولتی فرایند تغییر در این اداره را رقم خواهند زد؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.