شرکت های زیادی تلفن های همراه با ۱۲ گیگابایت رم از جمله نام های بزرگ مانند سامسونگ و همچنین تولیدکنندگان چینی مانند OnePlus و Xiaomi تولید می کنند.

تلفن‌های با ۱۲ گیگابایت رم ؛ بهترین گزینه‌ها چیست؟

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شرکت های زیادی تلفن های همراه با ۱۲ گیگابایت رم از جمله نام های بزرگ مانند سامسونگ و همچنین تولید کنندگان چینی مانند OnePlus و Xiaomi تولید می کنند. ما بهترین آنها را در این خبر نشان می دهیم، اما قبل از اینکه ما به آن برسیم، مهم است که توجه داشته باشیم که نسخه های ۱۲ گیگابایتی برای گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۹ بسیار کم هستند.

اگر قصد دارید تلفن خود را برای مدت زمان بیشتری نگه دارید داشتن RAM بیشتر به همان اندازه ممکن است حساس باشد، بنابراین در حالی که ۱۲ گیگابایت حافظه رم برای گوشی ممکن است در حال حاضر بیش از حد نیازاستفاده کاربر باشد، اما ممکن چندین سال بعد یک استاندارد باشد.

تلفن های همراه با ۱۲ گیگابایت رم:

OnePlus ۷ Pro

Samsung Galaxy S۱۰ Plus

Xiaomi Black Shark ۲

ZTE Axon ۱۰ Pro

Nubia Red Magic ۳

Xiaomi Mi ۹ Transparent Edition

۱. OnePlus ۷ Pro

علاوه بر ۱۲ گیگابایت رم ، OnePlus ۷ Pro نیز دارای نسخه های ۶ یا ۸ گیگابایتی هم است. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن QHD +، میزان تجدید ۹۰Hz و لبه های منحنی است.

این پرچمدار نسبت صفحه نمایش بسیار خوبی به لطف موتور پاپ آپ خود برای دوربین سلفی دارد، این گوشی آخرین نسخه اندروید را با OnePlus OxygenOS اجرا می کند، که به نظر من بهترین پوسته آن نسب به گذشته است، سایر مشخصات و ویژگی ها، شامل یک اسکنر اثر انگشت در داخل صفحه نمایش، سه دوربین عقب و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است.

۷ Pro یکی از گران قیمت ترین گوشی های هوشمند است، اگر چه هنوز ارزان تر از Galaxy S۰ Plus و Huawei P۳۰ Pro است. با این حال، ویژگی های چندگانه موجود در سایر گوشی های با کیفیت بالا از قبیل رتبه بندی IP رسمی و شارژ بی سیم را از دست می دهد.

مشخصات OnePlus ۷ Pro:

صفحه نمایش: ۶.۶۷ اینچ، QHD +

SoC: Snapdragon ۸۵۵

RAM: ۶/۸/۱۲ گیگابایت

ذخیره سازی: ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت

دوربین ها: ۴۰، ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی

دوربین جلو: ۱۶ مگاپیکسلی

باتری: ۴،۰۰۰mAh

نرم افزار: Android ۹.۰ Pie

۲. Samsung Galaxy S۱۰ Plus

نسخه ۱۲ گیگابایتی Galaxy S۱۰ Plus با ۱ ترابایت حافضه داخلی ذخیره سازی می شود که شما می توانید از طریق یک کارت microSD تا ۵۱۲ گیگابایت دیگر به آن اضافه کنید، شما همچنین می توانید دستگاه با نسخه ۸GB RAM و ۱۲۸ / ۵۱۲GB فضا داخلی را خریداری کنید.

پرچمدار سامسونگ دارای یک اسکنر اثر انگشت در داخل صفحه نمایش، یک دوربین سه گانه در پشت و یک باتری عظیم با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی آمپری است، حتی در این گوشی هوشمند یک درگاه هدفون نیز وجود دارد. این گوشی از شارژ بی سیم و همچنین شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند و دارای یک صفحه نمایش حفره ای برای دوربین سلفی است.

صفحه نمایش ۶،۴ اینچی و با لبه های Edge تهیه شده است، شما همچنین گواهی IP۶۸ برای حفاظت در برابر آب و گرد و غبار را دریافت خواهید کرد، با تمام این ترکیبات، Galaxy S۱۰ Plus یکی از بهترین تلفن های همراه با ۱۲ گیگابایت رم است و می توانید آن را دریافت کنید.

مشخصات Galaxy S۱۰ Plus:

صفحه نمایش: ۶.۴ اینچ، QHD +

SoC: SD ۸۵۵ یا Exynos ۹۸۲۰

رم: ۸/۱۲ گیگابایت

ذخیره سازی: ۱۲۸/۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت

دوربین ها: ۱۲، ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی

دوربین جلو: ۱۰ و ۸ مگاپیکسلی

باتری: ۴،۱۰۰mAh

نرم افزار: Android ۹.۰ Pie

۳. Xiaomi Black Shark ۲

Xiaomi Black Shark ۲ با توجه به طراحی آن  از تلفن های مخصوص بازی است ،این گوشی دارای یک پنل عقب با زاویه های تهاجمی و روشنایی RGB برای لوگو سیاه و نوار جانبی است.

علاوه بر نسخه ۱۲ گیگابایتی رم، گوشی نیز دارای نسخه های ۶ یا ۸ گیگابایتی است، گوشی دارای دوربین دوگانه بوده و با آخرین و بزرگترین چیپ ست Snapdragon ۸۵۵ استفاده می شود، سپس اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش، بلندگوهای استریو و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است که با ۱۰ دقیقه شارژ می توانید یک ساعت بازی کنید.

Black Shark ۲ یک گوشی عالی است، اما به خاطر ظاهر آن برای همه جذاب نیست، این گوشی در تعدادی از مناطق از جمله اروپا در دسترس است، اما در ایالات متحده منتشر نشده است و در ایران هم به صورت محدود موجود است.

مشخصات Xiaomi Black Shark ۲:

صفحه نمایش: ۶.۳۹ اینچی، Full HD +

SoC: Snapdragon ۸۵۵

RAM: ۶/۸/۱۲ گیگابایت

ذخیره سازی: ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت

دوربین ها: ۴۸ و ۱۲ مگاپیکسلی

دوربین جلو: ۲۰ مگاپیکسل

باتری: ۴،۰۰۰mAh

نرم افزار: Android ۹.۰ Pie

۴. ZTE Axon ۱۰ Pro

 Axon ۱۰ Pro یکی از بهترین گوشی ها با رم ۱۲ گیگابایتی است، این مشخصات از ویژگی های top-of-the-line شامل چیپ ست Snapdragon ۸۵۵، سه دوربین عقب و یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش است.

این گوشی هوشمند همچنین دارای یک طراحی عالی و لبه های منحنی جادویی ۶.۴۷ اینچی است، درست مانند سامسونگ Galaxy S و سری Note، همچنین دارای یک تجربه اندروید نزدیک به نسخه خام آن است و از کارت حافظه  microSD و شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

مشکل این گوشی در دسترس بودن آن است T  Axon ۱۰ Pro، تنها نسخه ۶ گیگابایتی آن در اروپا عرضه شد، برای به دست آوردن گزینه ۱۲GB، کار بسیار سختی خواهید داشت و این گوشی هوشمند در ایران عرضه نشده است.

مشخصات ZTE Axon ۱۰ Pro :

صفحه نمایش: ۶.۴۷ اینچ، Full HD +

SoC: Snapdragon ۸۵۵

RAM: ۶/۸/۱۲ گیگابایت

ذخیره سازی: ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت

دوربین ها: ۴۸، ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی

دوربین جلو: ۲۰ مگاپیکسل

باتری: ۴،۰۰۰mAh

نرم افزار: Android ۹.۰ Pie

۵. Nubia Red Magic ۳

این دومین و آخرین گوشی مخصوص بازی در این لیست است، Nubia Red Magic ۳ علاوه بر ۱۲ گیگابایت رم، نیز یک صفحه نمایش ۶.۶۵ اینچی با نرخ تجدید ۹۰Hz دارد، بلندگوهای استریوی جلو نیز از کیفیت خوبی برخوردارند.

این گوشی دارای طراحی پرخاشگرانه است که شما یا از آن لذت می برید و یا از آن متنفر می شوید، طراحی آن شامل نورپردازی RGB در پشت است و به شما امکان سفارشی کردن ظاهر پنل را با استفاده از نورپردازی های ساخته شده با پشتیبانی از بیش از ۱۶.۸ میلیون رنگ می دهد، با توجه به آخرین نسخه چیپ ست Snapdragon ۸۵۵، قادر به انجام دادن هر فعالیتی با آن هستید.

Nubia Magic ۳ آخرین نسخه اندروید را اجرا می کند که دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است و ۲۵۶ گیگابایت حافظه دارد. با این حال، از ذخیره سازی قابل ارتقا یا شارژ بی سیم و NFC پشتیبانی نمی کند.

مشخصات Nubia Red Magic ۳ :

صفحه نمایش: ۶.۶۵ اینچ، Full HD +

SoC: Snapdragon ۸۵۵

RAM: ۶/۸/۱۲ گیگابایت

ذخیره سازی: ۶۴/۱۲۸ / ۲۵۶GB

دوربین: ۴۸ مگاپیکسلی

دوربین جلو: ۱۶ مگاپیکسلی

باتری: ۵،۰۰۰mAh

نرم افزار: Android ۹.۰ Pie

۶. Xiaomi Mi ۹ Transparent Edition

آخرین مدل در لیست بهترین تلفن های دارای ۱۲ گیگابایتی رم ما، نسخه شفاف از Xiaomi Mi ۹ است، چیزی که باعث تفاوت آن با نسخه معمولی دستگاه می شود، طراحی فانتزی در پشت گوشی، رم بیشتر و همچنین حافظه ذخیره سازی بیشتر است.

مانند دیگر تلفن های ژیائومی، Mi ۹ نیز ویژگی های زیادی را ارائه می دهد، این ویژگی ها شامل چیپ ست Snapdragon ۸۵۵، سه دوربین عقب و یک اسکنر اثر انگشت در داخل صفحه نمایش است، باتری آن با توان ۳۳۰۰mAh عرضه می شود و از شارژ سریع پشتیبانی می کند که از حدود ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ شدن آن در حدود ۶۵ دقیقه طول می کشد.

در حال حاضر نسخه دوازده گیگابایتی Xiaomi Mi ۹ تنها در چین موجود است، در حالی که نسخه معمولی با ۶ گیگابایت حافظه RAM در سایر بازارها فروخته می شود، Xiaomi گفت که ممکن است Mi ۹ Transparent Edition را اگر تقاضای کافی وجود داشته باشد عرضه جهانی کند.

مشخصات Xiaomi Mi ۹ :

صفحه نمایش: ۶.۳۹ اینچی، Full HD +

SoC: Snapdragon ۸۵۵

رم: ۱۲ گیگابایت

ذخیره سازی: ۲۵۶ گیگابایت

دوربین ها: ۴۸، ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسل

دوربین جلو: ۲۰ مگاپیکسل

باتری: ۳،۳۰۰mAh

نرم افزار: Android ۹.۰ Pie

این ها بهترین گوشی هایی دارای رم ۱۲ گیگابایتی هستند که ویژگی هایی زیادی در خود دارند، اگر شما با هرکدام از آنان کار کرده اید، نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.